Jump to content

San Andreas Fototävling - The Last One

Share

Recommended Posts

• Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan tillägga att förslaget om att en röst måste skrivas i topicen för att räknas inte kommer att användas. Då jag kom att tänka på att man kan ändra i efterhand - om man ser att man röstat fel. Som i t.ex Fototävling 10 (den senaste) där jag röstade på Nor_Adde. Och om jag då sätt att han kom ikapp mig. Och det skulle vara så, så skulle jag kunnat ändra min post och rösta på någon annan. Och därmed vinna. Därmed kommer vi inte att ha det så. Tycker att fler ska anmäla sig. 9 pers är ganska kul, men desto fler desto roligare.

Ett mycket dåligt beslut imo.

--

Är bilder från cutscenes tillåtna btw?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare.

Hoppar över denna tävlingen.. men har ett litet förslag...

Kan du inte göra så att alla bilder skickas till dig. Och att du lägger upp "ALLA" efter deadlinen. För i en tidigare tävling la man upp efter hand.... Det kom in en bild som många tyckte var snygg, sedan kom det inga fler.

Blir ju roligare om ni nu inte blir så många att alla får fram sina bidrag.

Sedan vore det lite roligare om man skrev en liten kommentar till varför man tycker sin bild e nostalgisk.

Bara en tanke... Lycka till allihopa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare.

Hoppar över denna tävlingen.. men har ett litet förslag...

Kan du inte göra så att alla bilder skickas till dig. Och att du lägger upp "ALLA" efter deadlinen. För i en tidigare tävling la man upp efter hand.... Det kom in en bild som många tyckte var snygg, sedan kom det inga fler.

Blir ju roligare om ni nu inte blir så många att alla får fram sina bidrag.

Sedan vore det lite roligare om man skrev en liten kommentar till varför man tycker sin bild e nostalgisk.

Bara en tanke... Lycka till allihopa

Suverän tanke!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor