Alpha Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Count me in m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vill bara upplysa dig om att det stavas maybe och inte mabye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vill bara upplysa dig om att det stavas maybe och inte mabye. Vill bara upplysa dig om att du är en jävlig stor besserwisser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vill bara upplysa dig om att du är en jävlig stor besserwisser. Möjligt. Och du glömde T:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Möjligt. Och du glömde T:et. Se där, se där. Tog bort T:et med flit bara för att bevisa att du är en . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Se där, se där. Tog bort T:et med flit bara för att bevisa att du är en . . . Ah, det brukar låta så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kan tillägga att förslaget om att en röst måste skrivas i topicen för att räknas inte kommer att användas. Då jag kom att tänka på att man kan ändra i efterhand - om man ser att man röstat fel. Som i t.ex Fototävling 10 (den senaste) där jag röstade på Nor_Adde. Och om jag då sätt att han kom ikapp mig. Och det skulle vara så, så skulle jag kunnat ändra min post och rösta på någon annan. Och därmed vinna. Därmed kommer vi inte att ha det så. Tycker att fler ska anmäla sig. 9 pers är ganska kul, men desto fler desto roligare. Ett mycket dåligt beslut imo. -- Är bilder från cutscenes tillåtna btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Är bilder från cutscenes tillåtna btw? Bilder från cutscenes är inte tillåtna, väl? Helt rätt! ------------ Alltså.. jag kan banne mig inte komma på något som är nostalgiskt för mig.. Men jag ska försöka komma på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 ------------ Note to self: LÄS innan du skriver. (andra gången på några dar ffs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Bara så jag inte glömmer bort tävlingen, så slänger jag upp dessa två. Kanske använder någon av dom i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Vill bara upplysa dig om att det stavas maybe och inte mabye. Han vet nog det, bara att han skrev fel. Du är töntig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Hade helt glömt att jag var me . Men nu vet jag det, o det blir en bild, vet vad jag ska ta för bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Hade helt glömt att jag var me . Men nu vet jag det, o det blir en bild, vet vad jag ska ta för bild. (Y) Som man skulle kunna säga på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Im in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Svårt detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Svårt detta... Att hitta ett motiv? Mjo kanske, men det var också lite av tanken att det skulle ta ett tag att komma på någonting. Och när man kom på det ska det vara självklart. Själv tycker jag det var ganska lätt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Tjenare. Hoppar över denna tävlingen.. men har ett litet förslag... Kan du inte göra så att alla bilder skickas till dig. Och att du lägger upp "ALLA" efter deadlinen. För i en tidigare tävling la man upp efter hand.... Det kom in en bild som många tyckte var snygg, sedan kom det inga fler. Blir ju roligare om ni nu inte blir så många att alla får fram sina bidrag. Sedan vore det lite roligare om man skrev en liten kommentar till varför man tycker sin bild e nostalgisk. Bara en tanke... Lycka till allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Tjenare. Hoppar över denna tävlingen.. men har ett litet förslag... Kan du inte göra så att alla bilder skickas till dig. Och att du lägger upp "ALLA" efter deadlinen. För i en tidigare tävling la man upp efter hand.... Det kom in en bild som många tyckte var snygg, sedan kom det inga fler. Blir ju roligare om ni nu inte blir så många att alla får fram sina bidrag. Sedan vore det lite roligare om man skrev en liten kommentar till varför man tycker sin bild e nostalgisk. Bara en tanke... Lycka till allihopa Suverän tanke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Suverän tanke! Blir det så eller inte? har tagigt min bild redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Så blir det. Ni skickar era bilder så får ingen se dem innan det är dags att rösta (Jag har också tagit min bild. Tog den dock innan omformateringen så den har försvunnit. Skickade den till Nighthawk innan, hoppas han har kvar den. Annars får jag ta en ny). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts