VickeX Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Ja, då var det dags för en ny Fototävling igen. Möjligtvis den sista! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag hälsar er härmed välkommen till San Andreas kanske sista fototävling. Ni som vill vara med skriver ert namn i ett inlägg i topicen så lägger jag till er till listan nedan. Lycka till! Regler: * En bild per deltagare.* * Bilden måste vara tagen av dig själv.* * Inga synliga mods. Detta inkluderar Draw Distance-mods.* * Ingen redigering av bilden. Tillägg av namn är tillåtet, även tillägg av ram. Men ingenting annat.* * Bilden måste vara inlämnad klockan 6 (18:00) den sista April. Pollen läggs då antagligen upp på natten.* * Bilden måste föjla temat, vilket den här gången är nostalgi, någonting man kommer att komma ihåg SA från. * * Anmälda (17/20): * * VickeX* * Officer Hernandez* * Henkibojj* * RavenE* * Godfather* * Kobbe* * Stevex* * Kebab* * Jazz* * Chucky.Swe* * Umberto* * Chilli_13* * Alpha* * Tux* * Tweak* * Diver* * GTA_Player* * .......* * .......* * .......* Nostalgi t.ex kan vara en ny funktion som kom till i SA - Någonting storymässigt som troligtvis många kommer ihåg - Någon plats som alltid kommer betyda mycket och påminner dig om SA i helhet... Så i stort sätt är det mästa tillåtet. Om troligtvis många kommer ihåg det. En bild på en random pedestrian t.ex skulle inte komma med. NY INFORMATION! Skicka en länk med er bild och en motivation till varför ni tycker bilden passar in på temat så sparar jag länken och motivationen i en fiinfin textfil. #2: Bilden får även redigeras på så sätt som t.ex ljusstyrka eller color-balance. Men ingenting annat, t.ex fördjupning (göra alla delar förutom en suddig t.ex) eller någonting annat. Förbidden. Redigerad 30 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Varför den eventuellt sista? Count me in, det värsta som händer är att jag i slutändan inte hunnit göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Och deadline skulle vara när ...? Men visst, släng in mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Varför den eventuellt sista? Count me in, det värsta som händer är att jag i slutändan inte hunnit göra nåt. För att det varit rätt dött på den här fronten just nu. Inte varit en fototävling på länge, och många väntar på GTA IV. Så jag tror att det inte kommer bli några fler. Thats why. Och deadline skulle vara när ...? Men visst, släng in mig också. Slänger inte in någon deadline förn's vi är 8+ som tävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jao, kommer troligen vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Självklart är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Nostalgi? Klart jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jazz-me-in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Vi är nu 9 personer och sista inlämningsdatumet är inlagt. Ni har från och med nu en månad på er att ta bilder. Och självklart får ni joina, om ni inte gjort det ännu! Redigerad 1 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Hörre duru din kolsupare,jag vill vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Count me in, Senõrita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Lagt till en liten text som förklarar vad man bör hålla sig innom, i nostalgins gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Nostalgi t.ex kan vara en ny funktion som kom till i SA - Någonting storymässigt som troligtvis många kommer ihåg - Någon plats som alltid kommer betyda mycket och påminner dig om SA i helhet... Så i stort sätt är det mästa tillåtet. Om troligtvis många kommer ihåg det. En bild på en random pedestrian t.ex skulle inte komma med. Vad sägs om att man postar något som får sin egna nostalgi-mätare att gå sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Bilder från cutscenes är inte tillåtna, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vad sägs om att man postar något som får sin egna nostalgi-mätare att gå sönder? Ursäkta, jag förstår inte vad du menar... Bilder från cutscenes är inte tillåtna, väl? Helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Ursäkta, jag förstår inte vad du menar... Tror han menar att man själv ska få avgöra vad som är nostalgiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Ursäkta, jag förstår inte vad du menar... Nostalgi för mig, är inte att man kunde simma, det är mera saker som befattar sig åt stunting, eftersom jag började stunta med SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Kan tillägga att förslaget om att en röst måste skrivas i topicen för att räknas inte kommer att användas. Då jag kom att tänka på att man kan ändra i efterhand - om man ser att man röstat fel. Som i t.ex Fototävling 10 (den senaste) där jag röstade på Nor_Adde. Och om jag då sätt att han kom ikapp mig. Och det skulle vara så, så skulle jag kunnat ändra min post och rösta på någon annan. Och därmed vinna. Därmed kommer vi inte att ha det så. Tycker att fler ska anmäla sig. 9 pers är ganska kul, men desto fler desto roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts