Jazz Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Får man fråga hur du lyckades spela det? Importerat? Nja. Cortez har några "cards up his sleeve"... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Får man fråga hur du lyckades spela det? Importerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Mjo, men det finns ingen PC-version av spelet. Vad jag vet finns det inget fungerande chip till 360'n eller PS3:an ännu. Fast 360 kanske har ett nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/5pj235muvkha.jpg Som vanligt har du fel, men det är väl du van vid vid det här laget. http://gulakatten.blogg.se/images/johnny_depp_as_jack_1151234635.jpg Så ser jag ut. Mjo, men det finns ingen PC-version av spelet. Vad jag vet finns det inget fungerande chip till 360'n eller PS3:an ännu. Fast 360 kanske har ett nu... Visst finns det chip till 360, men jag andvänder inte ett. ^^ Flashat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Utöver Grand Theft Auto IV så har jag nu börjat spela The Darkness. Riktigt bra och kul spel. De har lyckats få ett linjärt spel att verka stort och öppet. Det och förmågan att resa lite vart man vill i staden ger spelet det lilla extra. Bra musik som ligger i bakgrunden och ständigt förändras och sedan blir kraftfull när man ingår i strid. Inget man stör sig på eller så utan ger en bra bakgrund. Jag saknar lite ett bra coversystem men jag antar att jag blivit lite bortskämd på sista tiden. En annan sak jag är irriterad över att det är väldigt svårt att skottskada någon utan att döda dem så det blir t ex att man dödar poliser osv (visseligen korrupta poliser men ändå). Men sedan finns där en massa bra saker som att liken inte försvinner utan blir kvar, hela grejen med skuggor och mörker och att man måste skjuta sönder lampor för att kunna bli Darkness (och som tur är, ett mycket bra mörkerseénde) är väldigt intelligent gjort. En massa side-quest, hemliga saker att hitta, telefonsystemet, bra röstskådespelare, bra grafik och animationer. Fantastiska mellansekvenser både i Third Person och First Person som inte bara ger spänning och action utan även drama och romans. Sedan får man inte glömma allt extra. Över 100 upplåsbara Extramatrial (visseligen mest concept art, men ändå), hela Filmer, hela avsnitt av t ex den klassiska Flash Gordon TV-serien, Hela Animerade Avsnitt av t ex Popeye (Karl-Alfred) och andra klassiska animerade TV-serier, musikvideos osv att se på TV-apparater och en massa låtar att höra på radion. Jag skulle utan tvekan säga att detta är den bästa serietidnings-licensspelet som gjorts sedan de klassiska Spider-Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Med stort och öppet, menar du då att det är lite free-roam inblandat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Med stort och öppet, menar du då att det är lite free-roam inblandat? En aning, ja. Men det är mer att det känns stort och öppet än att det igentligen är det. Men lite free-roam finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Har man nått sorts safehouse man återvänder till kontinuerligt som i SH: The Room? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Har man nått sorts safehouse man återvänder till kontinuerligt som i SH: The Room? Nope. Du besöker vissa ställen flera gånger, dock inget 'safehouse'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts