Gof Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) Antepanteboy har släppt sin version av OAF, jag släpper min i detta nu. Några små redigeringsproblem uppstod, du hittar dom säkert om du tittar. Old_And_Free_MQ_Final - FileFactory HQ, gör en precis NU. LQ, gör en senare. YouTube, http://www.youtube.com/watch?v=o_IcAXWfVyw ---- bai, bitchslap Dittnamn's recension av Old And Free: Gof\'s version Stunts: x/10 Favoritstunt(s): Redigering: x/10 Intro: Main: Outro: Musik: x/10 Intro: Main: Outro: Slutbetyg: x/10 Redigerad 26 mars, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) Tankish Theonly one's recension av Old And Free: Gof\'s version Stunts: x8/10 Favoritstunt(s): Godfathers p2b vid Diaz manisson Redigering: x5/10 Intro: 10 Main:6 Outro:7 Musik: x/10 Intro:10 Main:4 Outro:5 Slutbetyg: x/10 6\10 Redigerad 26 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Jag har redan sett den. ( ) Grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Lite mera kommentarer, kritik, tips och sådant vore snällt. :B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Lajnux recension av Old And Free: Gof\'s version Stunts: 9/10 Favoritstunt(s): Måste nog vara GOF's grind på ett räcke på ett tak, en grab(?) drop från hustaket och en grab på marken igen. Redigering: 8/10 Intro:8 Main:9 Outro:8 Musik: 8/10 Intro:7 Main:8 Outro:8 Slutbetyg: 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Mr.Magic's recension av Old And Free: Gof\'s version Stunts: 5/10 Favoritstunt(s): Theonly one's korta men ändå bra ledge grind och hans Bil-bump. Redigering: 6/10 Intro: 6/10 , Rätt "skakig" i Cam Hack, dra ner lite på sensitivityn eller dra långsammare. Main: 6/10 Outro: 8/10, Rent och snyggt i eftertexterna och uttoningen från sista stuntet var bra. Musik: 5/10 Intro: 5/10 Main: 6/10 Outro: 5/10 Slutbetyg: 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Stunts: 5/10 Favoritstunt(s): Theonly one's korta men ändå bra ledge grind och hans Bil-bump. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Äh, orkka med uppgjorda review saker Först och främst, måste bara älska main sången. Jäkligt bra val, skulle ha kunnat använda den till min version av Sky High, men du hann visst före... Skaffa mig en annan låt Stuntsen var lite sådär, men ändå bra för att vara av lite nyare stunts. Qouad kanske överraskade mig mest, men de andra var nog också bra. Redigeringen var kanske lite skakig och sådär, men inte dålig heller. Tänk bara mer på camming och synching så blir det nog bra. Fint jobbat, 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Äh, orkka med uppgjorda review saker Äh. Bara för att du tycker om att skriva en bok med samma tjocklek som Harry Potter-böckerna av några filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Qouad kanske överraskade mig mest, men de andra var nog också bra. Tack för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Menade ju att du var bra... :'( Och jag skriver hur mycket jag vill Redigerad 30 mars, 2007 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Menade ju att du var bra... :'( Och jag skriver hur mycket jag vill Yeah, u got respect my bro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Yeah, u got respect my bro Oh Jesus, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Oh Jesus, haha! Jo där gick jag allt överstyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts