Boomer Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har en liten fråga. Varför får jag in radio i min bas? Det är ganska läskigt... film: http://www.youtube.com/watch?v=AdD3k5k7EBw (det kommer ta ett tag innan den funkar antar jag.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Elementet tar upp radiovågor. Det snackades ryska eller nåt liknande ur mina datorhögtalare innan jag möblerade om. Du kan testa om det hjälper att jorda datorn mot elementet, inte säker dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Okay. Ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har en liten fråga. Varför får jag in radio i min bas? Det är ganska läskigt... film: http://www.youtube.com/watch?v=AdD3k5k7EBw (det kommer ta ett tag innan den funkar antar jag.) Stabilt du håller kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Stabilt du håller kameran Äh.. Mobiltelefon äre faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Både jag och min brossa har samma på våra stationära, fast det brukar bara vara på kvällarna och då är det ryska och finska kärringar som gillar folkmusik som gäller! har du inte lust att flytta om så brukar det försvinna om du höjer volymen på högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Både jag och min brossa har samma på våra stationära, fast det brukar bara vara på kvällarna och då är det ryska och finska kärringar som gillar folkmusik som gäller! har du inte lust att flytta om så brukar det försvinna om du höjer volymen på högtalarna. Det kom tillbaka idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Det kom tillbaka idag. Har du testat att jorda datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Hade detta problem förr. Var lite läskigt första gången man hörde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts