Xersize Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har letat efter en patch som gör att detta underbara spel fungerar på windows XP. Har dock inte lyckats hitta någon ännu. Folk säger att det fungerar om man använder DOSbox, men tydligen ger det problem. Ingen här som har patchen eller vet vart jag kan hitta den? Notera att det är till Little Big Adventure 1 jag behöver patch, inte till tvåan. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har letat efter en patch som gör att detta underbara spel fungerar på windows XP. Har dock inte lyckats hitta någon ännu. Folk säger att det fungerar om man använder DOSbox, men tydligen ger det problem. Ingen här som har patchen eller vet vart jag kan hitta den? Notera att det är till Little Big Adventure 1 jag behöver patch, inte till tvåan. Tacksam för svar Kommer som ett brev på posten. När jag kommer hem från jobbet vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Skribb, Stort tack till dig *Tar ner hatten och bugar djupt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 http://rapidshare.com/files/22899851/Littl...enture.rar.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 OMGH4XX0RSÜBERTHX :D:D:D:D:D::D:D *Xersize är nu väldigt glad, allt blod drar ner till lilltån och han svimmar av lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 I salute thee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) LBA (1) Har alltid funkat på min XP, dock inte LBA2, som kräver en patch Redigerad 27 mars, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Har folk säga att de har haft problem med ettan, lika bra att ta det säkert. Har faktiskt aldrig spelat ettan, bara tvåan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts