Mahalo Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Ät lite LSD och återkom sen. "Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves ... Now here's Tom with the weather" LSD är för småbarn... om du vill gå till kärnan av det undermedvetna så är DMT det du söker... Redigerad 9 april, 2007 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 "Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves ... Now here's Tom with the weather" LSD är för småbarn... om du vill gå till kärnan av det undermedvetna så är DMT det du söker... Han är ett småbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Han är ett småbarn? är du stor pojke eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 är du stor pojke eller Jag är också ett småbarn om man jämför med Mahalo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Killen är tillbaka Tittar igenom filmen as we speak. Gillar att han bara accepterar "positiva" kommentarer. Denna är bra: thanks for this I always feel so stupid when I try talking to scientists but you make me feel better Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Killen är tillbaka Tittar igenom filmen as we speak. Gillar att han bara accepterar "positiva" kommentarer. Denna är bra: Jävla drägg alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Killen är tillbaka Tittar igenom filmen as we speak. Gillar att han bara accepterar "positiva" kommentarer. Denna är bra: Orkar inte lyssna igenom hela. Hans röst är rätt ansträngande. Btw, lillkillen är också tillbaka och svarar: http://www.youtube.com/watch?v=MMeYeZmnGCY...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Orkar inte lyssna igenom hela. Hans röst är rätt ansträngande. Btw, lillkillen är också tillbaka och svarar: http://www.youtube.com/watch?v=MMeYeZmnGCY...ted&search= Måste erkänna att vissa av Idioten med stort Is argument lämnade mig lite speechless men efter sett lillen så försvann alla tvivel på evolutionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jag såg ett himla bra argument i ett svar på ett svar till den där filmen. Om nu gud skapade alla arter, varför skapade han då t.ex. en emu med vingar fast den inte kan flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jag såg ett himla bra argument i ett svar på ett svar till den där filmen. Om nu gud skapade alla arter, varför skapade han då t.ex. en emu med vingar fast den inte kan flyga? Sant, och om inte evolutionen ägt rum så måste ju Gud ha skapat alla virus och parasiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Orka med den där jävla lill killen. Varför är han inte ute och leker på lekplatsen?. Förlåt om jag verkar elak men den där killen är ju värre än själva VenomFang. Gaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Orka med den där jävla lill killen. Varför är han inte ute och leker på lekplatsen?. Förlåt om jag verkar elak men den där killen är ju värre än själva VenomFang. Gaaah! Förstår inte vad du menar, tycker lillens argument är bra och övertygande, även om de kan tyckas självklara, men korkade katoliker måste ju ha allt i förskoleformer förklarat för sig för att de är så jävla trångsynta efter alla år av hjärntvätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Orka med den där jävla lill killen. Varför är han inte ute och leker på lekplatsen?. Förlåt om jag verkar elak men den där killen är ju värre än själva VenomFang. Gaaah! Han är ett 20-tal gånger smartare än dig, amigo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Någon skrev "låt folk ha sin religion och tro vad de vill." Något sånt i alla fall. Nej, det funkar inte. Religion är livsfarligt, kolla bara på Islam, de vill ta över världen. Rekommenderar filmen; The root of all evil? av Richard Dawkins. Blir så jävla förbannad när jag tittar på den, rädd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Någon skrev "låt folk ha sin religion och tro vad de vill." Något sånt i alla fall. Nej, det funkar inte. Religion är livsfarligt, kolla bara på Islam, de vill ta över världen. Rekommenderar filmen; The root of all evil? av Richard Dawkins. Blir så jävla förbannad när jag tittar på den, rädd också. Japp, Dawkins äger. Delen med Haggard gör mig riktigt arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Haha jag kollade på en av VenomFang andra filmer, då säger han saker om Islam, och om man ställer en fråga till en msulim så kan han inte svara på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 *BUMP* Tror jag hittat en svensk version av FånFangX på FB. Linkz0rs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 *BUMP* Tror jag hittat en svensk version av FånFangX på FB. Linkz0rs. Hahah Han som skrev det där kan inte vart så smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 *BUMP* Tror jag hittat en svensk version av FånFangX på FB. Linkz0rs. Det där är förmodligen Mankan som har varit aktiv i många konspirationsteoritrådar också. Han tror bland annat på att det bor människor på insidan av jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Hahaha, dem är roliga dem där, dem snackar massa gojja om att evolution är något påhittat som är helt omöjligt men att t.ex. sammla en hona och en hana av varje djurart och sätta dem på en båt låter helt trovärdigt.. assholes! En annan sak jag värkligen hatar är amerikaner och deras tro på att dem är det bästa landet i världen.. greatest country in the wolrd my ass.. edit: och det där med pentagramet vid vita huset är ju så pga att vi (människan) byggde husen sådär. han förtjänar att brinna i helvetet (vilket han inte kan, ingen kan) Redigerad 22 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts