Hultenius Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Nu är det sommartid och forumklockan har ställts om. Glöm inte att ställa om era egna klockor där hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Okej, sure Men förresten, vrf har du Member Id 2? Bör du inte ha 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Visst var man nära på att glömma helt, ställde om för nån minut sen efter en viss förvirring mellan armbandsklockan och klockan på datorn, trodde datorn knasade. Hade ingen aning om att det blitt sommartid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Okej, sure Men förresten, vrf har du Member Id 2? Bör du inte ha 1? test har väl ett? Nej det var det visst inte. ^^ OT: Blev lite freakad igår natt, när klockan var 1.54 gick jag och la mig, när jag slog på TVn tio minuter efter var hon 03.06. Redigerad 25 mars, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Och som vanligt när man ska ställa om klockan så glömmer jag det, vaknar kl 10 (11) och tänker "fan heller att jag går upp klockan 10 på en söndag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Är klockan 15 nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Är klockan 15 nu? Yes, det är den minsann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts