Crusader Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Her ni sett Naughty Little Mermaid klippet? Det bara MÅSTE ni se. Men hur i hela friden de har gjort det, fråga inte mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Her ni sett Naughty Little Mermaid klippet? Det bara MÅSTE ni se. Men hur i hela friden de har gjort det, fråga inte mig. I dont get it. Dom har väl antagligen tagit bort ljudet från den orginella och så har nån annan tjej antagligen sjungit till den hära?. No big deal? Redigerad 24 mars, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 I dont get it. Dom har väl antagligen tagit bort ljudet från den orginella och så har nån annan tjej antagligen sjungit till den hära?. No big deal? Fast jag såg The Little Mermaid på engalska för 5 timmar sedan och rösten är exakt den samma. Så isåfall måste de ha hittat någon som har en exakt likadan röst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Her ni sett Naughty Little Mermaid klippet? Det bara MÅSTE ni se. Men hur i hela friden de har gjort det, fråga inte mig. Förvränger man rösten rätt så kan man få det låta lika. teh ende Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Helklart dubbning. På vissa ställen ser man att munnen inte är synkad med sången. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Man hör även att det är oproffsigt inspelat på ett ställe ganska tidigt. Det typ puffar till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Ser inte varför detta skulle vara så viktigt att den har en egen topic. Det är en solklar dubbning. Vilken idiot som helst fattar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts