Bobbo Viking Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Jag har problem och frågor angående co-op-läget i Xbox 360-spelet "Crackdown". För det första; Går det över huvud taget att spela två spelare på det hederliga viset, det vill säga två handkontroller på en maskin split-screen eller måste jag vara uppkopplad på Xbox live?! Oj, det finns ingen andra fråga men om ni kan hjälpa mig så är jag evigt tacksam, antingen ett inlägg här på forumet eller att ni lägger till mig på MSN: pontus.uggla@hotmail.com Tack på förhand! Redigerad 24 mars, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nej tyvärr så går det inte att spela multiplayer med två handkontroller på samma xbox, du måste vara uppkopplad via live,systemlink kanske funkar men e inte riktigt säkert, men på samma xbox går inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nej tyvärr så går det inte att spela multiplayer med två handkontroller på samma xbox, du måste vara uppkopplad via live,systemlink kanske funkar men e inte riktigt säkert, men på samma xbox går inte.. Fy fasen med. Men tack för hjälpen och ha det fint allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts