Merkky Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jo, detta tror jag absolut på!, Jag spelade Unreal Tournament en hel del förr, och nu är det UT2004. Jag tycker absolut att man uppmärksammar saker bättre, små grejjer som rör sig på långt håll, som inte ligger direkt mitt i synfältet. En polare som också spelar dessa spel säger samma sak! Agree. Och jag som ser dåligt i övrigt, då är det ju läkemedel för mig.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vad konstigt att det ej har hjälp min syn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Vad konstigt att det ej har hjälp min syn Nörda mer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Vad konstigt att det ej har hjälp min syn Nej, och det märker vi verkligen. -- Jag tror iaf att det kan ligga viss sanning i det, för nog gäller det att vara reaktionssnabb och sånt på Actionspel, och efterhand man spelar det så blir man ju bättre och bättre på att märka såna saker, så... Redigerad 28 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Okay. Jag ska göra 24h solon i några dagar nu. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ju mer jag spelar Postal ju mer reagerar jag på småsaker I spelet och även I verkligheten. Jag har linser, men det har inget med spelandet att göra har alltid haft dålig syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ju mer jag spelar Postal ju mer reagerar jag på småsaker I spelet och även I verkligheten. Jag har linser, men det har inget med spelandet att göra har alltid haft dålig syn. Är det efter eller före du sågade av huvudet och pissade på han sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Är det efter eller före du sågade av huvudet och pissade på han sen? Jag tänker mer på intensiva eldstrider på Multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Är det efter eller före du sågade av huvudet och pissade på han sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts