JMC Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tro det eller ej. Om det har samma effekt på GTA spelen låter jag vara osagt... http://aycu01.webshots.com/image/10880/2006197226074852562_rs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Ah det är därför jag är översynt! *Hej förresten JMC! Vart har du vatt? :ermm:/ Redigerad 24 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Åh! Nu ska jag spela på som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Åh! Nu ska jag spela på som f*n! Klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Det låter ju lovande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 *ställer in semestern* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Ah det är därför jag är översynt! *Hej förresten JMC! Vart har du vatt? :ermm:/ Lite här och där... Dock inte så mycket här... Men du får la se till att hojta till på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Varför har oftast alla datornördar glasögon ? Eller har dom det? Wihei, jag har über syn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag är en datornörd, men jag har inte glasögon. Installerade UT2004 i... Natt. Så LANade jag och min polare lite. Och nu känner jag att jag ser minst dubbelt så bra som förr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 DATORSPEL GER BÄTTRE SYN......... MIN BRORSA HAR GLASÖGON OCH SER SKITDÅLIGT Ja han är dator nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Att sitta på forum då, hjälper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Att sitta på forum då, hjälper det? "Ett datorspel där det händer mycket är bra för synen" "Ett datorspel" kan bytas ut mot "Någonting". Och det händer ju inte så snabba, drastiska visuella ändringar när man surfar på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 "Ett datorspel där det händer mycket är bra för synen" "Ett datorspel" kan bytas ut mot "Någonting". Och det händer ju inte så snabba, drastiska visuella ändringar när man surfar på ett forum. Hmm.. men jag är snabb med scrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 "Ett datorspel där det händer mycket är bra för synen" "Ett datorspel" kan bytas ut mot "Någonting". Och det händer ju inte så snabba, drastiska visuella ändringar när man surfar på ett forum. Leka med scrollen och försöka läsa det som står då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 ..."En grupp med amerikanska forskare"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 ..."En grupp med amerikanska forskare"... Hahaha ... Det säger ju allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Nu ska jag rumpknulla min pappa med det hära!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Nu ska jag rumpknulla min pappa med det hära!!! Eh, det låter ju...bra...kul för dig! Som sagt lär detta knappast vara helt pålitligt, men jag tror nog att det som med allt finns både bra sidor och dåliga sidor med datorspelande. Och då såklart ska det göras med måtta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jo, detta tror jag absolut på!, Jag spelade Unreal Tournament en hel del förr, och nu är det UT2004. Jag tycker absolut att man uppmärksammar saker bättre, små grejjer som rör sig på långt håll, som inte ligger direkt mitt i synfältet. En polare som också spelar dessa spel säger samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jo, detta tror jag absolut på!, Jag spelade Unreal Tournament en hel del förr, och nu är det UT2004. Jag tycker absolut att man uppmärksammar saker bättre, små grejjer som rör sig på långt håll, som inte ligger direkt mitt i synfältet. En polare som också spelar dessa spel säger samma sak! Yerp, Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts