Mathias Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 03:54-04:03: Erhm, vad bumpade du? Det är en liten "grej" i marken Jag bara körde lite så flög jag upp så jag provade igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) 1. 01:13-01:20: En snurr helt enkelt, inte så svår men då har väl inte Kebab någonsin stuntat så länge i VC 2. 02:33-02:47: Körde du verkligen upp på packer så där segt eller vart det bara så när han filmade? 1. Det var inte ens menat som ett stunt. Bara åkte mot den där kanten för att kolla vad som skulle hända. 2. Nejdå, jag hade rätt bra med fart. Slowmotion-effekt kanske? Redigerad 24 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nepp, det hackade kraftigt när jag spelade in den, men jag tänkte att det skulle se coolt ut om jag hade det i slowmotion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Filmen var okej. Några sämre stunts, men även några riktigt bra. Redigeringen var väl inget att hänga i granen, men den var inte dålig iaf. Kanske kommenterar mer senare, är lite trött nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Filmen var okej. Några sämre stunts, men även några riktigt bra. Redigeringen var väl inget att hänga i granen, men den var inte dålig iaf. Kanske kommenterar mer senare, är lite trött nu... Vore tacksam om du gjorde det Aja, nu går jag och lägger mig, godnatt Forumiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Tja, helt okej video, stuntsen är ju vad de ska vara med tanke på hur länge ni stuntat, editeringen är lite under medel men det går nog bort bara du verkligen tänker efter vad du gör. Det du måste tänka på när du vill börja få bättre videon är att du ska verkligen försöka vid varje video. Du kan inte bara slänga ihop några saker sådär bara. Jag själv brukar nästan alltid editera i minst en vecka, men jag är ganska slö och noga också. Ta dig i kragen bara, så går det nog. 6,9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts