splitx Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Jag undrar hur man gör eget skin till motorcykel eller bil på san andreas? Vilka program jag and vänder?Skulle villa veta. Tack på för hand//Splitx Redigerad 23 mars, 2007 av splitx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Jag undrar hur man gör eget skin till motorcykel eller bil på san andreas? Vilka program jag and vänder?Skulle villa veta. Tack på för hand//Splitx Här finns lite hjälp. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32744 Redigerad 24 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tack presis vad jag letade efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts