Jump to content

Bästa virusskydd

Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Ni som kör med Nod32, tankar ni på olagligt vis eller från deras hemsida? Deras hemsida erbjuder bara 30-dagars.

Eller har ni rent av köpt det? :angry:

Edit: Kör just nu med norton som följde med laptopen. Då prenumerationstiden gått ut slänger jag nog in Kaspersky, eller så provar jag Nod32.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som kör med Nod32, tankar ni på olagligt vis eller från deras hemsida? Deras hemsida erbjuder bara 30-dagars.

Eller har ni rent av köpt det? :angry:

Edit: Kör just nu med norton som följde med laptopen. Då prenumerationstiden gått ut slänger jag nog in Kaspersky, eller så provar jag Nod32.

Varför undrar du det? :)

Jag kör med en trial.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett sätt att förlänga sitt trial genom att bara ändra en nyckel i registret. Eftersom deras EULA inte nämner något om det (i alla fall förut) så bryter man inte mot EULA:n och därför så ska det vara 100% lagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför undrar du det? :ermm:

Jag kör med en trial.

Allmän undran bara. ^_^

Det finns ett sätt att förlänga sitt trial genom att bara ändra en nyckel i registret. Eftersom deras EULA inte nämner något om det (i alla fall förut) så bryter man inte mot EULA:n och därför så ska det vara 100% lagligt.

Okej, och vad är det man ska ändra då? Hur länge förlängs trialen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allmän undran bara. :ermm:

Okej, och vad är det man ska ändra då? Hur länge förlängs trialen?

Jag har knappt 17 miljoner dagar kvar. ^_^

NOD32 - Setup

http://www.nod32.se/t_download_files_email.php

"Patchen"

http://www.nsaneproductions.com - Applications - System & Security - Eset NOD32 AntiVirus 2.70.32 och sedan NOD32 FiX v2.2 längst ner.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade med Norton innan men jag tyckte inte det funkade. Det var segt, krångligt och jag fick ändå en massa skräp på datorn.

Då fick jag ett tips om Nod32 och det har funkat perfekt. Uppdaterar sig hela tiden och är effektivt till 100.

Så det rekomenderar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns ett test där NOD32 fick stämpeln som "sämsta gratisantivirus". So there. :unsure:
Ja, då ställer man sig ju ganska snabbt frågan - hur pålitligt var det testet då man;

1. Kom fram till att det var sämst.

2. Att det är gratis.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor