Siana Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag hade Norton tidigare och bytte till Nod32, det var fan som att byta en halt gris mot en tävlingshingst. Har inte haft ett enda problem med virus ever since. Drar mycket mycket mindre. Jag är kär, helt enkelt. Du har gjort ett bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag har bara testat Norton och Kaspersky, Norton gnällde om det mesta och hittade inte ett jota. KAV hittade omkring 25 virus som legat på datorn under hela tiden som Norton var installerat. Vet inget alls om NOD32 dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Kör med F-secure just nu. Har inget att klaga på vad gäller det. Tidigare hade jag McAfee som följde med datorn men jag gillade inte riktigt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Ni som kör med Nod32, tankar ni på olagligt vis eller från deras hemsida? Deras hemsida erbjuder bara 30-dagars. Eller har ni rent av köpt det? Edit: Kör just nu med norton som följde med laptopen. Då prenumerationstiden gått ut slänger jag nog in Kaspersky, eller så provar jag Nod32. Redigerad 24 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Ni som kör med Nod32, tankar ni på olagligt vis eller från deras hemsida? Deras hemsida erbjuder bara 30-dagars. Eller har ni rent av köpt det? Edit: Kör just nu med norton som följde med laptopen. Då prenumerationstiden gått ut slänger jag nog in Kaspersky, eller så provar jag Nod32. Varför undrar du det? Jag kör med en trial. Redigerad 24 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Ni som kör med Nod32, tankar ni på olagligt vis eller från deras hemsida? Deras hemsida erbjuder bara 30-dagars. Det finns ett sätt att förlänga sitt trial genom att bara ändra en nyckel i registret. Eftersom deras EULA inte nämner något om det (i alla fall förut) så bryter man inte mot EULA:n och därför så ska det vara 100% lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Varför undrar du det? Jag kör med en trial. Allmän undran bara. Det finns ett sätt att förlänga sitt trial genom att bara ändra en nyckel i registret. Eftersom deras EULA inte nämner något om det (i alla fall förut) så bryter man inte mot EULA:n och därför så ska det vara 100% lagligt. Okej, och vad är det man ska ändra då? Hur länge förlängs trialen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Okej, och vad är det man ska ändra då? Hur länge förlängs trialen? Det har jag ingen aning om. Har haft ett program som har fixat det åt mig. Då förlängs det till 100 år, men det är bara att använda fantasin (om man gör det själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Allmän undran bara. Okej, och vad är det man ska ändra då? Hur länge förlängs trialen? Jag har knappt 17 miljoner dagar kvar. NOD32 - Setup http://www.nod32.se/t_download_files_email.php "Patchen" http://www.nsaneproductions.com - Applications - System & Security - Eset NOD32 AntiVirus 2.70.32 och sedan NOD32 FiX v2.2 längst ner. Redigerad 24 mars, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Jag har knappt 17 miljoner dagar kvar. NOD32 - Setup http://www.nod32.se/t_download_files_email.php "Patchen" http://www.nsaneproductions.com - Applications - System & Security - Eset NOD32 AntiVirus 2.70.32 och sedan NOD32 FiX v2.2 längst ner. Tackar. Redigerad 24 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Fakta: Umberto är bäst. Fakta: Umberto använder NOD32. Logik: NOD32 är det bästa virusskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Jag hade med Norton innan men jag tyckte inte det funkade. Det var segt, krångligt och jag fick ändå en massa skräp på datorn. Då fick jag ett tips om Nod32 och det har funkat perfekt. Uppdaterar sig hela tiden och är effektivt till 100. Så det rekomenderar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Fakta: Umberto är bäst. Fakta: Umberto använder NOD32. Logik: NOD32 är det bästa virusskyddet. Jag minns ett test där NOD32 fick stämpeln som "sämsta gratisantivirus". So there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) Jag minns ett test där NOD32 fick stämpeln som "sämsta gratisantivirus". So there. Ja, då ställer man sig ju ganska snabbt frågan - hur pålitligt var det testet då man; 1. Kom fram till att det var sämst. 2. Att det är gratis. Redigerad 26 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts