Star Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Vilket hockey-lag håller ni på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Vilket hockey-lag håller ni på??? kanske dumt att hålla på det lag som jag håller på men men.. Aik jag stödjer det laget till 100 %! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 AIK!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Hur länge sen var det AIK spelade i Elitserien då? och var spelar de nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Djurgå´rn rules! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Frölunda!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Jag är neutral när det gäller lag, bryr mig inte så mycket om sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag har samma åsikt som Arvid....bryr mig inte så mycket om sport... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 LHC...LHC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Frölunda!!!! jag hatar frölundas hockey lag och jag hatar hockey....men jag bor ju i frölunda så då får jag ta det lite lugnt! Man vill ju inte bli märkt....fotboll ruuulzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 HV och Luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Om det är Elitserien du menar så är det självklart Leksand som gäller!! I NHL håller jag på New Jersey Devils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts