Trancequeen Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har verkligen inte förstått dethär med Free roam around the city (2 player mode). Jag har testat, men jag förstår inte vad man ska göra? Jag har försökt söka information på internet, men jag hittar ingenting som gör mig smartare direkt. Hur avslutar man dessa uppdrag? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hehe, hej! Är det du igen, har du lärt dig stoppies än? Ähum. Freeroam går väl inte ut på nåt särskilt, men man avslutar genom att döda den andre. Såvitt jag vet iaf, jag spelar bara på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Hehe, hej! Är det du igen, har du lärt dig stoppies än? Ähum. Freeroam går väl inte ut på nåt särskilt, men man avslutar genom att döda den andre. Såvitt jag vet iaf, jag spelar bara på PC. Så du kommer ihåg mig, ändå var det evigheter sedan som jag var in här. Jodå, stoppies har jag lärt mig. Men om man dödar den andra så står det ju "Mission faild"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Free roam är ganska roligt tycker jag. Det är inget uppdrag, det är bara uppbyggt så för att det ska kunna fungera. Du kan t.ex gå matcher mot en kompis, gå bärsärk på allt och alla, "kurragömma" eller båtrace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gugge1234 Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det betyder att du får göra vad som helst i hela San Andreas (asså alla städer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det betyder att du får göra vad som helst i hela San Andreas (asså alla städer). Och så drar vi inte upp gamla trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Och så drar vi inte upp gamla trådar.. det här förstår jag inte.. Varför får man inte skriva i gamla trådar för.. om man inte ska skriva igamla trådar, ska man inte låsa dem då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 det här förstår jag inte.. Varför får man inte skriva i gamla trådar för.. om man inte ska skriva igamla trådar, ska man inte låsa dem då?? Eftersom att gamla trådar ska dö, om alla drog upp gamla trådar så skulle de bli kaos, visserligen bara i deom mer aktiva forumdelarna, men endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 det här förstår jag inte.. Varför får man inte skriva i gamla trådar för.. om man inte ska skriva igamla trådar, ska man inte låsa dem då?? Oftast så är det så att gamla trådar som har dött innehåller en fråga. Ofta brukar svaret finnas, finns det inte så brukar det till 90% finnas en senare tråd som behandlar frågan och innehåller svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 det här förstår jag inte.. Varför får man inte skriva i gamla trådar för.. om man inte ska skriva igamla trådar, ska man inte låsa dem då?? Jag förstod inte heller det "när jag var yngre", men det är ju ganska naturligt om man tänker efter. Ifall nån skickat dig ett SMS för ett halvår sen så svarar man väl inte idag? Gamla trådar FÅR dras upp, om... 1. Den är officiell (brukar stå i titeln, eller så är det allmänt vedertaget. "Playstation 3" heter en tråd som är officiell, trots att det inte står "officiell" varken i titeln, description eller i första posten.) 2. Du tillför något viktigt. Det är i princip det enda man behöver tänka på. Uppfyller man inte någt av de två kraven kan man istället tänka "ska jag starta en ny tråd? Jo, om jag har något som är tillräckligt viktigt för en ny tråd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts