Zack Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har precis införskaffat en dator och installerat den väldigt fint, men när jag installerade drivrutiner till mitt radeonkort så kommer det alltid upp ett felmedelande när jag startar upp datorn. MOM.exe, någon haxxig person som vet varför och hur jag får bort det? Är den dum? Ska jag döda den? Borde jag slänga ut datorn genom fönstret och sladda över den med bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har precis införskaffat en dator och installerat den väldigt fint, men när jag installerade drivrutiner till mitt radeonkort så kommer det alltid upp ett felmedelande när jag startar upp datorn. MOM.exe, någon haxxig person som vet varför och hur jag får bort det? Är den dum? Ska jag döda den? Borde jag slänga ut datorn genom fönstret och sladda över den med bilen? Spyware, kika här:länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Spyware, kika här:länk Jag har norton internet security och det hittar inte skräpet. Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har norton internet security och det hittar inte skräpet. Vad göra? Läst igenom "removal"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Läst igenom "removal"? Och byt virusprogram, norton är inte bra. Redigerad 23 mars, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Japp, vet inte varför den inte hittar. Det funkar faktiskt bra, den har inte kraschat än i alla fall Redigerad 23 mars, 2007 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Om du ska ha ett antivirus program som tar bort det mesta Spyware, adware och vanliga virus skaffa AVG Free. Har det nu och jag tycker det funkar hur bra som helst, datorn har hållt sig fri från virus sen jag skaffade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu när vi hablar om virusprogram, jag antar att Norman Antivirus tillhör den sämre ligan? F-Secure, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu när vi hablar om virusprogram, jag antar att Norman Antivirus tillhör den sämre ligan? F-Secure, är det bra? Tro det eller ej, Men jag har hört att NASA använder F-Secure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu när vi hablar om virusprogram, jag antar att Norman Antivirus tillhör den sämre ligan? F-Secure, är det bra? Använder F-secure, funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Använder F-secure, funkar bra. Yeh, ska installera det. Norman är inget jag rekommenderar, då den upptäcker en mystisk fil sätter den i karrantän direkt, utan att fråga. Jäkla komplicerat och fixa inställningar som dessutom inte fungerar särskillt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts