AngryAxel Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 With that picture, you've earned it BIGTIME Gör som du säger och kör på denna bild. Även om du kommer vinna hur stort som helst Jag menade den andra - Öppnade båda i två flikar, i vilka den bra bilden (med den stora nyckelpigan) var i den högra fliken, så jag antog att det var den andra vilden. Jag var dock inte säker, så jag lade till den unika "Beffo-koden". Jag skulle valt den andra, för då är nyckelpigan i fokus och det är det inte i den där. I första bilden ligger ljuset bra, man får med flagnorna på brädan och det gör bilden mycket snyggare. Jag håller med till 100%! Jo, jag funderade också på det. Men eftersom Angry Axel är blidernas kung så måste mna ju nästan lyda honom Oj, tack Såg inte den komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 HAHA. har du ingen fri vilja? du ska ju ta den du tycker är bäst och är snyggast.. sen kan man ju be om tips, och det är ju bra Jao, men det var ju den här jag gillade bäst också så nu blev allt bra tillslut Jag menade den andra - Öppnade båda i två flikar, i vilka den bra bilden (med den stora nyckelpigan) var i den högra fliken, så jag antog att det var den andra vilden. Jag var dock inte säker, så jag lade till den unika "Beffo-koden". Jag håller med till 100%! Oj, tack Såg inte den komma. Okey, kollade aldrig om det var rätt "Beffo-kod". Det är klart du ska ha cred så bra bilder som du knäpper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Hrmhrm, hur kommer det sig att jag inte står med när jag sa att jag ville vara med före Curly som faktiskt står med? Bara undrar liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Vet inte om det är tillåtet men satte ihop flera bilder, motivet är ändå detsamma, Men bidrar antingen med någon av dessa eller så får det bli något annat. Redigerad 10 april, 2007 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Vet inte om det är tillåtet men satte ihop flera bilder, motivet är ändå detsamma, Men bidrar antingen med någon av dessa eller så får det bli något annat. Pick one. Bubbli: Sorry, måste nog ha glömt att skriva in dig. Lagt in dig i listan nu. Redigerad 10 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Vet inte om det är tillåtet men satte ihop flera bilder, motivet är ändå detsamma, Men bidrar antingen med någon av dessa eller så får det bli något annat. Det blir nog ändå snyggare att bara ha en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det blir nog ändå snyggare att bara ha en Kan inget annat än hålla med, bilden (bilderna) är nu bara väldigt förvirrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Pick one. Bubbli: Sorry, måste nog ha glömt att skriva in dig. Lagt in dig i listan nu. Meme, puss på dig. Återkommer med bild. Har några i skolan, men blir de inte bra så ska jag ta med min vanliga kompaktkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Lägg till mig på reservlistan igen är du söt? Borde aldrig ha avanmält mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Ok slänger upp en av dem då Redigerad 11 april, 2007 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag är med! ska ta ett sniceigt fotto. Trodde jag var med i tävligen? Hammnar jag bland reserver nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Här kommer min bild, kanske uppdaterar. Jag är liksom inte 100 % nöjd. Redigerad 11 april, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Trodde jag var med i tävligen? Hammnar jag bland reserver nu? Ok, ursäkta, måste ha glömt att skriva in dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Fin - Jag gillar placeringen av skärpan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Ok slänger upp en av dem då Mycket bättre Fin bild btw. @Bubbli: Riktigt fin. I like it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Troligen ingen vinnarbild, men jag slänger upp den temporärt, så se den som en back-up. http://img211.imageshack.us/img211/2964/knoppfe6.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hmm, nu är jag lite osäker igen... Funderar starkt på att byta igen. Till den här: Men jag vet inte. Vänner har sagt att den är finare men personligen tycker jag mer om den jag har nu... Visst, man ska "lyssna till sitt hjärta" men jag är lite kluven. Vad tycker ni, o mäktige gtasajtare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hmm, nu är jag lite osäker igen... Funderar starkt på att byta igen. Till den här: Men jag vet inte. Vänner har sagt att den är finare men personligen tycker jag mer om den jag har nu... Visst, man ska "lyssna till sitt hjärta" men jag är lite kluven. Vad tycker ni, o mäktige gtasajtare? Båda bilderna är fina, men jag föredrar faktiskt den som du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hmm, nu är jag lite osäker igen... Funderar starkt på att byta igen. Till den här: Men jag vet inte. Vänner har sagt att den är finare men personligen tycker jag mer om den jag har nu... Visst, man ska "lyssna till sitt hjärta" men jag är lite kluven. Vad tycker ni, o mäktige gtasajtare? Den du har nu är bättre. Så lyssna till ditt fucking hjärta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag har ångrat mig från nyckelpigorna och har nu andra som jag väljer mellan Moln+solnedgång: http://img296.imageshack.us/img296/5901/cloudyhr6.png Kvistar http://img261.imageshack.us/img261/6121/kvistarkj6.png Solnedgång http://img261.imageshack.us/img261/3743/solnedgngqx7.png Två e ju typ likadana nästan så jag vet inte riktigt vilken jag väljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts