MiRRe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Har inte riktigt bestämt mig vilken jag tar, men än så länge står det mellan dessa: Redigerad 2 april, 2007 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Har inte riktigt bestämt mig vilken jag tar, men än så länge står det mellan dessa: Den andra nyckelpigan ser gigantisk ut! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Den andra nyckelpigan ser gigantisk ut! :'( Jo det var pappa Ingvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Nytt bidrag. Ka-pow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Har inte riktigt bestämt mig vilken jag tar, men än så länge står det mellan dessa: Den första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Bidrar med denna samling gula blommor.. När jag tittade på bilden i datorn fick jag en känsla av att blomman som fokus ligger på är en "kunglighet" och de andra som står runt omkring och ser ut att titta runt är hans livvakter.. Jag vet, livlig fantasi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Nytt bidrag. Ka-pow. Åhh, den var fin Much better.. --------------- Vill också byta... Hakar på Mirre och tar en nyckelpiga Ligger och väger mellan dessa... Waddaya say? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Har tagit tvá bilder... Men vilken ska jag ta? (Tog bilderna med min 5 mpx kamera, men sk'a'rpan blir 'a'ndá dálig, t.ex. n'a'r det bláser. The Hills ''Kablar and Ovcar'' in Cacak, Serbia. (Dálig sk'a'rpa pga blásigt v'a'der) Eller... The Giant Mountains of Austria (synd att man inte fick en bild pá bergen utan att se v'a'gen...) P.S. Jag 'a'r utomlands. Redigerad 3 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ta bort mig från listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Nytt bidrag. Ka-pow. Nu kan man ju lika järna ge upp. Satte bilden som wallpaper direkt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag drar mig ur, orkar inte knäppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Har tagit tvá bilder... Men vilken ska jag ta? (Tog bilderna med min 5 mpx kamera, men sk'a'rpan blir 'a'ndá dálig, t.ex. n'a'r det bláser. The Hills ''Kablar and Ovcar'' in Cacak, Serbia. (Dálig sk'a'rpa pga blásigt v'a'der) Eller... The Giant Mountains of Austria (synd att man inte fick en bild pá bergen utan att se v'a'gen...) P.S. Jag 'a'r utomlands. Ingen av dem såg så värst våriga ut Men gillar iaf ettan bäst. Vad säger ni nu om mina bilder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Åhh, den var fin Much better.. <3 - Tack! Vill också byta... Hakar på Mirre och tar en nyckelpiga Ligger och väger mellan dessa... Waddaya say? Enligt mig, nummer två, "0DW1epafLoEv". Finare komposition, med linjer och sådant. Nu kan man ju lika järna ge upp. Satte bilden som wallpaper direkt. :'( Tack, verkligen, men synd att höra att du drar dig ur :/ Redigerad 6 april, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Tack, verkligen, men synd att höra att du drar dig ur :/ Bah, din är faktiskt överlägset snyggast! Den var riktigt fin, och påminner även om sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 <3 - Tack! Enligt mig, nummer två, "0DW1epafLoEv". Finare komposition, med linjer och sådant. With that picture, you've earned it BIGTIME Gör som du säger och kör på denna bild. Även om du kommer vinna hur stort som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 With that picture, you've earned it BIGTIME Gör som du säger och kör på denna bild. Även om du kommer vinna hur stort som helst Jag skulle valt den andra, för då är nyckelpigan i fokus och det är det inte i den där. I första bilden ligger ljuset bra, man får med flagnorna på brädan och det gör bilden mycket snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag skulle valt den andra, för då är nyckelpigan i fokus och det är det inte i den där. I första bilden ligger ljuset bra, man får med flagnorna på brädan och det gör bilden mycket snyggare. Jo, jag funderade också på det. Men eftersom Angry Axel är blidernas kung så måste mna ju nästan lyda honom Men eftersom även du är bra på att knäppa kort så tar jag och lyder ditt råd. Byter till den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jo, jag funderade också på det. Men eftersom Angry Axel är blidernas kung så måste mna ju nästan lyda honom Men eftersom även du är bra på att knäppa kort så tar jag och lyder ditt råd. Byter till den här: HAHA. har du ingen fri vilja? du ska ju ta den du tycker är bäst och är snyggast.. sen kan man ju be om tips, och det är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Ångrade mig, kan jag ångra mig med att dra mig ur? Fick en perfekt dag nu, ska ut och fota senare idag?? :'( Ser kört ut, fuck. Redigerad 7 april, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts