RavenE Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Preliminärt bidrag - Är ute i stort sett varje dag och fotograferar, har ännu inte sovrat ut/redigerat alla bilder. Kan inte jag få din kamera? Från mig kommer ni att få ett bidrag som är taget med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Kan inte jag få din kamera? Från mig kommer ni att få ett bidrag som är taget med mobilen. Mig med troligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Nytt bidrag - Älska vår! http://img339.imageshack.us/img339/2104/vrbild2fz6.jpg Redigerad 28 mars, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Manne vill vara med... jag alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Bidrar med denna bild. Mobil-kvalitet ftw. http://img117.imageshack.us/img117/7020/dsc00494nl8.jpg Redigerad 28 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Fina bilder. Ska försöka ta en bild på semestern i Serbien nu under påsklovet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Någon gång måste ju vara den första... Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Bidrar med denna tillsvidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag är med! ska ta ett sniceigt fotto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Count me in! Jag kör skabbig mobilkamera, men det är ju komposition och motiv som räknas och inte bara bildkvalité. Återkommer inom en snar framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) I am in! Första bilden någonsin som jag har knäppt, detsutom är det med mobilkameran! (Bytte bild) Redigerad 31 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Hjälp mig välja plz. Ja, jag vet att bilderna inte är jättevåriga kanske... Men wtf, det var svårt! Edit. Woop, placerade texten fel på bild 1. Det kan lösas om jag nu ska använda den... Redigerad 31 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Hjälp mig välja plz. Ja, jag vet att bilderna inte är jättevåriga kanske... Men wtf, det var svårt! Edit. Woop, placerade texten fel på bild 1. Det kan lösas om jag nu ska använda den... Katten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Katten! Han heter faktiskt Nissen! Själv gillar jag bild 1. Kanske lite tråkigare motiv, men färgerna är väldigt härliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Han heter faktiskt Nissen! Själv gillar jag bild 1. Kanske lite tråkigare motiv, men färgerna är väldigt härliga. Ta Nissen! Den katten blev riktigt fin på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Han heter faktiskt Nissen! Själv gillar jag bild 1. Kanske lite tråkigare motiv, men färgerna är väldigt härliga. Ta kissen, var mest vårig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Första bilden någonsin som jag har knäppt, detsutom är det med mobilkameran! Nähä? Jag hakar på tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag e med Återkommer med bild snart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Okay. Mitt bidrag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Är det försent för att anmäla sig nu? Annars är jag med Redigerad 2 april, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts