pillipossa Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Nu när våren kommit (fast inte riktigt än) så tyckte jag att det var dags att starta en ny tävling... Reglerna är (som i förra tävlingen): De första tjugo anmälingarna antas, amälningar därefter sätts på en reservlista. Den som först blir reserv är den som först eventuellt kommer med om någon annan skulle dra sig ur. Var noga med bildens storlek/format (använd helst JPG) nu när man får ladda upp högst 200 kb om ni laddar upp på GTASajten. Annars så är gränsen på Beffo uppe i 2000 kb (2 Mb). Det är fullt tillåtet att redigera sin bild en aning med färger och ljussättning, ram och text. Att däremot klippa in/ut olika föremål är inte tillåtet. Senast den 29:e april ska bidragen inne. På Måndagen (30/4) hålls omröstningen och fortsätter fram till den 6/5-07 då vinnaren utses. Datumen kan komma att ändras mitt i tävlingen så håll koll på förstasidan. Temat är Vår. Inga bilder kommer att diskas på grund av felaktigt tema. Alla får tolka sina bilder som de vill, men räkna inte med många röster om du bidrar med ett fotografi på t.ex. snö som legat kvar eller ett helnaket träd. Det är fullt tillåtet att byta sin bild hur mycket man vill fram tills slutdatumet. Därefter tävlar man med den senaste inlämnade bilden. Och så alla vet så hoppar en reserv in om den ''anmälde'' inte skickat in en bild. Då blir det t.ex. reserv nr 1 tar över anmälde nr 1's plats. Fler regler kan komma att läggas till, håll koll på förstasidan. Anmälda (20/20) 1. pillipossa 2. Spam_Snuten 3. nor_adde 4. AngryAxel 5. antepanteboy 6. Mr.Dumbom 7. Corleone 8. Tweak 9. Tackleberry 10. spajdermän 11. Siana 12. aikjonas12 13. Compwear 14. RavenE 15. Littlemanie 16. Bubbli 17. oscarw_89 18. Ebeeto 19. Curly 20. MiRRe Reserver (6) 1. Mordos 2. Karatemorfar 3. Solid_X 4. Great 5. Merkky 6. Maimstream INSKICKADE BILDER: A: 13/20 R: 4/6 JUST NU KAN HÖGST 7 RESERVER FÅ CHANSEN ATT VARA MED I RÖSTNINGEN! Redigerad 30 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Var noga med bildens storlek/format (använd helst JPG) nu när man får ladda upp högst 200 kb Beffos uppladningstjänst tillåter filer med en storlek på upp till 2000 kB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Hmm, ställer upp med den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Räkna in mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag ställer upp. Men jag ställer upp mig som en reserv. Jag kommer förmodligen glömma, men lika bra och skriva upp sig om jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag är med, som alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag är med, roligare och fota nu när det inte är en massa snö och tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Fotosugna jag ställer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag är med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag är med.. Å, nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Å, nej.. Dig kan man räkna med.. fortsätt ge mig uppmärksamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag skickar nog in nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Sign me up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag är med, med för att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag är med, hoppas jag inte bangar ur den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Jag ställer upp Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Preliminärt bidrag - Är ute i stort sett varje dag och fotograferar, har ännu inte sovrat ut/redigerat alla bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts