ZalCiNoWa Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 1. Han letade efter hörlurar, inte headset. 2. Han letade efter hörlurar som låter bra till annat än CS. 1. Icemat Siberia må vara ett headset, men mikrofonen plockar man väldigt lätt bort. 2. Jag vet inte hur det låter i CS, men musik, film och TV låter den bra till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Som jag sa tidigare i denna tråd, jag gillar inte Icemats headset överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Som jag sa tidigare i denna tråd, jag gillar inte Icemats headset överhuvudtaget. Hepp, vad är det för fel på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hepp, vad är det för fel på det då? Känns så plastiga, tycker de inte sitter skönt alls och nej, de känns inte bra helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Köpte lurarna idag och gillar de skarpt, grymt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts