Littlemanie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Haj, Köpte nya hörlurar (vilka har nog inte stor betydelse) och jag skulle sätta in sladdarna i datorn, min förra hade en rosa sladd och en gul, nu har jag en rosa och en svart. När jag sätter i hörlurarna i hålen och sätter på ljud (musik) så kommer en sånn ruta som säger att antingen har jag ingen ljudenhet eller så har jag ett annat program igår med annat sårts ljud (annat märke). När jag klickar på en låt från min musik så står det: Windows Media Player kan inte spela upp filen på grund av ett problem med ljudenheten. Antingen finns det inte någon ljudenhet installerad på din dator, eller också används ljudenheten av ett annat program, eller också fungerar den inte som den ska. Vad ska jag göra då? Redigerad 22 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts