RavenE Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Kollade vad som startas med hjälp av Ccleaner. Vad kan jag ta bort utan att något blir fucked'up? Edit: Daemon och Intellipoint behöver jag ha kvar. Redigerad 21 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Iof kan du ta bort allting utan att nåt blir uppfuckat, men du måste starta processen själv när du behöver den. Men kanske bättre om du inte tar bort någonting alls? Du märker nog vad som är onödigt när du loggar in på datorn. Onödigt att ta bort nåt så länge du inte upplever att det går slött. Redigerad 21 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 kryssa ur via msconfig istället så kan du kryssa i igen ifall du kommer på att programmet behöver autostarts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 kryssa ur via msconfig istället så kan du kryssa i igen ifall du kommer på att programmet behöver autostarts. Start -> kör -> msconfig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stelhell Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 kryssa ur via msconfig istället så kan du kryssa i igen ifall du kommer på att programmet behöver autostarts. Stämmer sommargay'en min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Stämmer sommargay'en min! Banni Banni... RavenE: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Adobe Gamma Loader, QuickTime Task och SunJavaUpdateSched är bara skit som tar upp RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts