mankan Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Hej Jag letar efter någon rolig server till sa-mp, framförallt för att jag är trött på att bara spela på randomservrar från holland med 30 personer med cheat som roar sig med spawnkills. Vad nu "rolig" server betyder får du själv avgöra. Det kan vara tillexempel: Roleplay-server, en server med många svenskar eller nån grym racebana eller kanske servern som du alltid spelar på, vad vet jag jag är ny på detta tråkigt att det är så många som fuskar förästen ;o ajja seriösa förslag = (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Hej Jag letar efter någon rolig server till sa-mp, framförallt för att jag är trött på att bara spela på randomservrar från holland med 30 personer med cheat som roar sig med spawnkills. Vad nu "rolig" server betyder får du själv avgöra. Det kan vara tillexempel: Roleplay-server, en server med många svenskar eller nån grym racebana eller kanske servern som du alltid spelar på, vad vet jag jag är ny på detta tråkigt att det är så många som fuskar förästen ;o ajja seriösa förslag = (L) Jag brukade lira på en server som hette nåt med Plasma 32. (dom har bytt namn nu) 85.17.97.10:1070 Men sen några IDIOTER fick admin (P.g.a det var oftas bara 2 admins online, Justin13*** och ägaren wharfshrimp) så vart det tråkigt för mig i och med dom inte var så goa vänner med mig. Men jag TYCKTE den var otroligt rolig. Mest race, men i bland DM vid militärbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts