eminem33 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Hej jag har precis köpt scarface spelet men det är ett problem. musen hackar typ om jag vill kolla åt sidan så händer ingen han bara forsätter springa och samma sak med tangent bordet när jag springer och vill sluta så släpper jag W men han slutar inte ? vf? det funkar ju ibland? det är samma sak med mitt battelfront 2 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Snälla, bättre topicnamn nästa gång. Provat att ställa om kontrollerna i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Snälla, bättre topicnamn nästa gång. Provat att ställa om kontrollerna i spelet? det funkar nite jag har provat alt e det mitt internminne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 det funkar nite jag har provat alt e det mitt internminne Vad har du för komponenter i datorn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 det funkar nite jag har provat alt e det mitt internminne 1. Bättre topicnamn nästa gång tack. 2. Nej, det är förmodligen inte internminnet. Låter som tangentbordsfel, fast då skulle inte musen vara inblandad. Har du trådlöst "desktop" (tangentbord+mus)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Låser pga kasst trådnamn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts