T-Bone Mendez Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Haha, i det uppdraget där man ska ta kort på Martinez och en agent så säger agenten Agent: Your new name will be Sven Johansson Martinez: Do I look like a swede to you Martinez: Hey, are you sending me to a cold place Haha, tyckte det var roligt att dom nämnde sverige. Fast dialogen stämmer inte helt. Kommer inte ihåg exakt hur den var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Klippa cutscenen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det vill jag se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Det vill jag se! Såg du det aldrig? Isåfall måste du tagit kort direkt på Martinez och isåfall missat konversationen som Martinez och agenten hade. Jag stog först för långt ifrån när jag skulle ta kortet, därför hörde jag den innan jag tog kortet. Redigerad 10 juli, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Såg du det aldrig? Isåfall måste du tagit kort direkt på Martinez och isåfall missat konversationen som Martinez och agenten hade. Jag stog först för långt ifrån när jag skulle ta kortet, därför hörde jag den innan jag tog kortet. Tog kort direkt. Tyvärr höll sig storyn föroseriös och helt, jävla överdriven ang. mördandet att jag stressade igenom den för att slippa allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 - Ok, so your new name is Sven Johansson. Eh? - Sven? Do you think I pass for a Swedish asshole? Wait a minute, are you gonna send me somewhere cold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 haha,jag såg det tidigare idag,humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts