Kalan Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Jag kunde inte hitta någon tråd angående elektronisk musik vi gjort själva. Jag pillade ihop denna under några kvällar då jag inte haft någonting bättre för mig. Jag är inte världens duktigaste på FL Studio 6 , så jag hoppas ni kan ge lite feedback så man förbättrar sig i framtiden. Jag har inte använt mig av några färdiga loopar eller så, utan gjort allt från scratch, förutom rösterna. Musikstilen är väl hardstyle. Dessvärre tror jag inte många uppskattar den, men vi får väl se. Säg vad ni tycker om låten, jättesnällt (:!!! DJ Kalan - Bass Attack.mp3 http://thepiratebay.org/tor/3643503 Jag vet att det är en länk till the pirate bay, men materialet är ju knappast upphovrättsskyddad, eftersom det är ju är jag som gjort låten, dessutom med hjälv av upphovrättsfria samples. Om ni tankar jättesakta får ni gärna säga hur jag ska göra för att det ska gå snabbare. Jag är inte kung på torrents, direkt. I värsta fall finns låten även på mina prylar på lunar, där jag heter _kalan_, om någon undrar. stealth.mp3 Redigerad 16 mars, 2009 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Finns även på Speedyshare nu! http://www.speedyshare.com/453504317.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Lyssnar nu. Du måste seeda om torrenten ska funka, alltså ladda upp. Om jag kan få hem torrenten så kan jag seeda åt dig också. 24 mbit Inte min typ av musik, men den är ganska bra gjord. Redigerad 21 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Tack Jag tror jag seedar, för den har ju 42 nerladdningar atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Arghhh, jag mår illa men jag SKA genomlida de resterande två minuterna. Är förnärvarande galen på baktakten du håller på med, är den med flit eller är det bara okunskap? Ettan på trean och tvärtom. Visselskiten ger mig migrän också. Lofon: Muskeltroll. Det är äkta, det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Arghhh, jag mår illa men jag SKA genomlida de resterande två minuterna. Är förnärvarande galen på baktakten du håller på med, är den med flit eller är det bara okunskap? Ettan på trean och tvärtom. Visselskiten ger mig migrän också. Lofon: Muskeltroll. Det är äkta, det Baktakten? Hur menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Är förnärvarande galen på baktakten du håller på med, är den med flit eller är det bara okunskap? Baktakten? Hur menar du nu? Okunskap. Gillade inte heller låten, absolut inte min smak och inte speciellt välgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Jag seedar... Den nya versionen.. Redigerad 21 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Okunskap. Gillade inte heller låten, absolut inte min smak och inte speciellt välgjord. Jag vet vad baktakt är, men ja, jag är oerfaren. Under vilket parti i låten låter det konstigt? Näe, jag tror inte så många på detta forum tycker om hardstyle över huvud taget, men det var väl värt ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 http://www.rapidshare.de Lär dig använda rapidshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 http://www.rapidshare.de Lär dig använda rapidshit. Jag tankar mycket snabbare och enklare från speedyshare. Men det kanske bara är jag? BTW, Tack så hemskt mycket Merkky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Rapidshare är helt jävla värdelöst, och låten ligger redan uppe på speedyshare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Då är det Speedyshare som rövknullar mig då. För jag kunde inte få ned den där ifrån. Så jag gjorde som Dirty Harry skulle ha gjort och tankade från torrenten. Opinion: Pröva spela gitarr istället. Folk får inte huvudvärk av gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Då är det Speedyshare som rövknullar mig då. För jag kunde inte få ned den där ifrån. Så jag gjorde som Dirty Harry skulle ha gjort och tankade från torrenten. Opinion: Pröva spela gitarr istället. Folk får inte huvudvärk av gitarr. En del tycker om instrumental musik, andra tycker om elektronisk. Du tycker inte om elektronisk och jag tycker om både och, men kan dessvärre inte spela gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag tycker om elektronisk musik. Jag tycker om det väldigt väl. Det där är inte elektronisk musik, det där är anledningen att köpa Treo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Ganska tung låt men låter som ett inbrottslarm. x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 låter som ett inbrottslarm. x] Det där tar jag som en komplimang Jag tycker om elektronisk musik. Jag tycker om det väldigt väl. Det där är inte elektronisk musik, det där är anledningen att köpa Treo. Det är väldigt stor skillnad mellan elektronisk musik och elektronisk musik. Vocal trance till exempel (typ Grovve Coverage t.ex.) låter inte alls som speedcore (Hypnoskull t.ex.) eller hardcore (DJ Skinhead t.ex.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Ny låt. Bättre/sämre? Varför? Tack för all respons i förväg DJ Kalan - Dance Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Ny låt. Bättre/sämre? Varför? Tack för all respons i förväg DJ Kalan - Dance Now Dance Now är lätt bättre än Bass Attack. Men kan du inte fixa nån melodi på Dance Now?, en melodi som fångar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Dance Now är lätt bättre än Bass Attack. Men kan du inte fixa nån melodi på Dance Now?, en melodi som fångar en. Håller med. Det du har nu, Dance Now, låter som en perfekt grund för en bra låt. Skön bas och takt. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts