SlewME Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 13år? kanske du är det, skulle du vara äldre, skulle du inte ens skriva på forumet morron. I och med det inlägget bevisade du just att du var 13 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 13år? kanske du är det, skulle du vara äldre, skulle du inte ens skriva på forumet morron. gå knulla din mamma. Du, jag tycker du ska sluta med "din mamma"-skämten, jag gjorde slut med din igår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 13år? kanske du är det, skulle du vara äldre, skulle du inte ens skriva på forumet morron. Nja, närmar det sig inte kväll snarare än morgon? Nåja, man får ju en konstig tidsuppfattning när man måste spela CS 24/7. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 13år? kanske du är det, skulle du vara äldre, skulle du inte ens skriva på forumet morron. Använda sig av argumentet som kom från personen som du argumenterar från mot den personen.. Som Slew skrev, du bevisade just att du var 13 år. Innan man ger sin in på ett forum för att bli bannad, ska du ha en sak klart för dig. Man ska ha en plan. Du framstår bara som en idiot på det här viset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 I och med det inlägget bevisade du just att du var 13 år. really? hur skulle ja kunna gå på gymnasiet och vara 13, anyway i m leaving this site for ever, go fuck your mums pussy bunch of n00bs. sick people really Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 really? hur skulle ja kunna gå på gymnasiet och vara 13, anyway i m leaving this site for ever, go fuck your mums pussy bunch of n00bs. sick people really För att du stavar som en bakåtknullad hindu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 really? hur skulle ja kunna gå på gymnasiet och vara 13, anyway i m leaving this site for ever, go fuck your mums pussy bunch of n00bs. sick people really Om du gick på gymnasiet skulle du åtminstånde ha bättre kontroll över engelskan. Way to go. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 really? hur skulle ja kunna gå på gymnasiet och vara 13, anyway i m leaving this site for ever, go fuck your mums pussy bunch of n00bs. sick people really Du skrev att alla som skriver här är 13 år, vad jag ser så skriver även du här. Jag ger blotta fan i om du går gymnasiet eller inte, det slutade jag för ett bra tag sedan. Varför börjar du prata engelska nu? Är det coolt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 really? hur skulle ja kunna gå på gymnasiet och vara 13, anyway i m leaving this site for ever, go fuck your mums pussy bunch of n00bs. sick people really Du skriver som en 12-14 åring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Oj. soup, lärde du dig inget sist?... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts