Jump to content

Väldigt bra sajt.

soup
 Share

Recommended Posts

Du får inte göra sån där "reklam" för andra sajter här på forumet.

Så därför rapporterar vi dig, så att en admin/mod kan låsa tråden.

det är ingen reklam, det är site man kan ladda ner vad som helst, såsom Musik, Film och spel osv... ja ville bara hjälpa er ladda ner saker helt gratis utan att behöva betala för det :lol:

Aja ja hade fel, Alla ni är 100% lagliga :rolleyes: , man måste följa lagen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhå, du bryter mot 2 regler på forumet. Detta bådar inte gott, unge man.

Nu säger vi så här, jag fick sista ordet, så håll käften nu tills en Admin/Mod kommer in och låser.

du kan hålla käften själv idiot, ja skiter i regler som borde inte ha funnits, även på internet finns regler What THE FUCK :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du kan hålla käften själv idiot, ja skiter i regler som borde inte ha funnits, även på internet finns regler What THE FUCK :rolleyes:

Ok, din lilla rebell. Här på forumet finns det regler som DU ska lyda. Om reglerna inte passar din rebelliska instinkt så kan du lika gärna dra härifrån.

Vill inte få en massa gratisposts pga dig, så håll bara tyst nu, ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är självklart att det finns regler på internet. Jävla idiot? Så nu ska vi börja och bryta en lag också? Jo vist.

Det är lika självklart att det finns regler på ett forum som att Arne Weise inte längre sitter i rutan på julafton.

Om du vill vistas här får du följa reglerna. Det är inte värre än så. Punkt.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, din lilla rebell. Här på forumet finns det regler som DU ska lyda. Om reglerna inte passar din rebelliska instinkt så kan du lika gärna dra härifrån.

Tror ja bryr mig vad du säger :rolleyes: what an asshole :lol: och du pratar om gratispost, seriöst hur gammal är du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu säger vi så här, jag fick sista ordet, så håll käften nu tills en Admin/Mod kommer in och låser.
Jag väntar ivrigt på din tredje post, vilken förebild man får vara.

Håll käften själv då, och låt denna disskusion vara ifred. Dö ut. Försvinna. Eskorteras bort. Låsas. Flyttas.

Vad ni än vill ska hända, men säg inte "Nu håller vi käften" och skriv ett till inlägg direkt efter det direktkommande :lol::rolleyes:

*kliver ur rullstolen*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är självklart att det finns regler på internet. Jävla idiot? Så nu ska vi börja och bryta en lag också? Jo vist.

Det är lika självklart att det finns regler på ett forum som att Arne Weise inte längre sitter i rutan på julafton.

Om du vill vistas här får du följa reglerna. Det är inte värre än så. Punkt.

Vem bryr sig, väntar tills ja blir bannad, denna sajt är inte lika bra som när hultan var här, gtasajtens forum kommer snart slockna det lovar ja :rolleyes: kalla mig inte idiot u retard.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ja bryr mig vad du säger :rolleyes: what an asshole :lol: och du pratar om gratispost, seriöst hur gammal är du?
Ja, den frågan skulle du nog ta och fråga dig själv, då det är du som beteer dig som en klyftpotatis här. Du skriver personangrepp, skriver inte ens korrekt svenska, samt att du helt sonika skriver att du struntar i lagen och i de uppsatta regler som GTAsajten använder sig av - vad gör du ens här?

Ja, du får gärna skriva att jag är en liten metasexuell parasit med tänder lika korta som dina hjärnceller, nu har jag redan skrivit det som du tänkte skriva. Finito!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In before lock.

Regler är gjorda för att hålla ordning på forumiter, att posta länkar som bryter mot regler kan få fel typ av människor in hit och det vill vi inte. Allt bara för att hålla ordning och reda. Om det inte passar dig, ja, varför bara inte lämna? Och ja, om folk postar länkar som de där kan forumet bli nedtaget om högre makter ser inlägget, ja.

Jävla sandlåda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In before lock.

Regler är gjorda för att hålla ordning på forumiter, att posta länkar som bryter mot regler kan få fel typ av människor in hit och det vill vi inte. Allt bara för att hålla ordning och reda. Om det inte passar dig, ja, varför bara inte lämna? Och ja, om folk postar länkar som de där kan forumet bli nedtaget om högre makter ser inlägget, ja.

Jävla sandlåda.

Vem sa att ja ska stanna, ja gör såhär bara för att bli bannad. Warez borde inte vara mot lagen, den som vill ladda ner GTA SA gratis, låt en göra det, tror du alla har råd att köpa spel som alla, man använder internet för ladda ner saker, inte bara slösa sin tid på gtasajten forum eller köp det spelet som kostar 500.

Gratis är bäst lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem sa att ja ska stanna, ja gör såhär bara för att bli bannad. Warez borde inte vara mot lagen, den som vill ladda ner GTA SA gratis, låt en göra det, tror du alla har råd att köpa spel som alla, man använder internet för ladda ner saker, inte bara slösa sin tid på gtasajten forum eller köp det spelet som kostar 500.

Gratis är bäst lol.

Tüff 13-åring!!?? Spelar du CS också?

Herregud, sällan hört mer bullshit från en och samma oralsexhål.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Tüff 13-åring!!?? Spelar du CS också?

Herregud, sällan hört mer bullshit från en och samma oralsexhål.

13år? kanske du är det, skulle du vara äldre, skulle du inte ens skriva på forumet morron.

Redigerad av soup
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...