antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Wasteland Heros släppte nyss en ny Crew film, och när jag nu inte kan beskriva med ord hur bra jag tycker att den är så lägger jag upp länken här En film som alla borde se Geronimo Redigerad 20 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KallR Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Kan du inte försöka föklara med bild då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag länkade den för att folk skulle se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Filmen var fruktansvärt överediterad, In Flames passade inte in när allt var relativt ljust, stuntsena var kreativa och bra. Men trodde jag skulle få migrän tack vare editeringen. Tyckte inte om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Kollade på halva. Som Mordos sa; överediterad. Varför snabba in/-utzoomningar på varje trum-och-bas-slag? Dock så var det några snygga stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Snälla, när du lägger upp filmer, kan du åtminstånde skriva vilket spel det är? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Snälla, när du lägger upp filmer, kan du åtminstånde skriva vilket spel det är? (:!!! Jag tror nog inte att det är Petsson och Findus med tanke på att vi är inne på GTA stunting sidan. Läs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag tror nog inte att det är Petsson och Findus med tanke på att vi är inne på GTA stunting sidan. Läs. Yes, ser det. Ser inte var det står vilket spel det är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Yes, ser det. Ser inte var det står vilket spel det är ? Står i YouTuben. Vice City. Så, hurra, nu vet du. WEIII!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Suck. Geronimo är INTE en film från Wasteland Heros, det är en collab*. Den släpptes för ca en månad sen. *En collab, som dom medverkande i filmen gjorde för att göra en bra avslutning. Alla som är med i filmen kommer sluta/trappa ner på stuntandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Suck. Geronimo är INTE en film från Wasteland Heros, det är en collab*. Den släpptes för ca en månad sen. *En collab, som dom medverkande i filmen gjorde för att göra en bra avslutning. Alla som är med i filmen kommer sluta/trappa ner på stuntandet Oj (:!!! Det visste jag inte, Men när jag öppnade filmen i WMM så stog det "Wasteland heros - Geromimo" Aja, Bra avslutning? det är bara förnamnet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Hade ingen aning om att t.ex. Daffy skulle "trappa ner", tråkigt. Väldigt bra stuntare i filmen, som jag verkligen gillar. Överediterad? Tycker ni det så, jag skulle säga väl synchad och imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Hade ingen aning om att t.ex. Daffy skulle "trappa ner", tråkigt. Väldigt bra stuntare i filmen, som jag verkligen gillar. Överediterad? Tycker ni det så, jag skulle säga väl synchad och imponerande. Däremot sade han att han skulle fortsätta redigera. Ang. överredigerad så tycker jag att det stämmer på sätt och vis. Jag tror inte många som inte tittar på stuntfilmer ofta gillar den här sortens redigering. Man kommer inte till Hollywood om man flippar bilden "så att man får huvudvärk", om man säger så. Smaken är som baken, jag gillar både Daffy's redigeringsstil och "renare" stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Skrev en rewiew på gtas, kan väl lägga upp den här Where in a hurry last time i gave u comments, here is my rewiew Stunts 1: Awsome, Great distance, height and landing 2: Great hegiht, and a stoppie? that made my day 3:Have never seen that kind of grind before, but looks nice 4:I do like this kinda stunts, they are hardcore and cool, and this where great 5:Looks easy, but thats just my opinion 6: The third greatest stunt in this vid, keep it up 7:Looks hard 8:I do like this kinda stunts, they are hardcore and cool, and this where great 9:Have never seen that kind of grind before, but looks nice 10:Awsome airgrab 11:This one where hard to judge, from that angel it looks easy 12:Cool grind 13:Thats creative dude, verry nice 14:This where the number one stunt in this vid, I cant say more than, This IS fucking unbeleveable 15:Great bump whit awsome distance 16:Have seen stunts on that spot before, but nothing like this 17:Bad angel, but others prety cool 18: The second best stunt in the vid, loved it Redigerad 7 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts