HDM Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hej ! Jag har varvat san andreas. Men nu när jag är på key to her heart så kommer hon aldrig hem ? Jag var med henne en gång och vi vara på hamburgare ställe men hon tyckte inte om det. Så vi skulle hem till henne men sen kom min flickvän i Los Santos ( Denise ) sen så vet jag inte vad som hände. Jag har väntat på henne jättelänge men hon kommer aldrig hem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hon kanske flydde landet. You broke her heart, dude.. Skämt åsido, jag har ingen aning, jag brukar alltid fly innan Denise hinner ifatt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Tror hon är hemma från 13:00 till ?, samma sak hände med mig, att en annan tjej kom, så hann hon ikapp mig och bägge stack, men sen var hon hemma som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hej ! Jag har varvat san andreas. Men nu när jag är på key to her heart så kommer hon aldrig hem ? Jag var med henne en gång och vi vara på hamburgare ställe men hon tyckte inte om det. Så vi skulle hem till henne men sen kom min flickvän i Los Santos ( Denise ) sen så vet jag inte vad som hände. Jag har väntat på henne jättelänge men hon kommer aldrig hem!! Jag har bara råkat ut för att ha blivit jagad av Denise EN gång under hela min GTA: SA karriär... Då dejtade jag Barbara, dock. Vad styr egentligen om man blir upptäckt av en annan flickvän och inte? Skulle vara kul om det hände igen (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HDM Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Tack för alla era svar! Jag blev så arg på henne så jag väntade länge och döda henne! Orkar inte me henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts