Quattro Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 De tidigare pollarna om samma ämne har inte varit så vidare bra, så här är nu en ny om vem som blir Formel 1-värdmästare 2007. Om ni undrar varför de två sista alternativen är som de är, så beror det på att det ryms endast 20 alternativ i en poll, och det är 22 förare. De som jag har lagt i samma är de nyaste förarna, för som jag sade tidigare så finns det minst chans att nån av de blir världsmästare. Så nu är det bara att rösta på. Kom gärna med en liten motivation också varför ni röstade som ni gjorde. ------ Vote: Kimi Räikkönen. Varför? Har alltid hejat på Kimi, han har varit en bra förare förut, och när han nu kör för Ferrari, som i övrigt har mycket bra bilar, så har han mycket goda chanser att ta hem segern i år. Det kunde ju inte heller ha börjat bättre för honom när han tog guld första tävlingen direkt, vilket ytterligare är ett litet tecken till att han tar VM-titeln 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Vote: Kimi Räikkönen (Finland). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Bra välgjord poll Kimi Räikkönen. Varför? Har alltid hållit med honom, och före honom var det Mika Häkkinen som jag höll på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) NICE poll du har gjort Vote: kimi Räikkönen för han är bäst och duktig GO KIMI! Ska du ej ochså lägga in i första posten när F1 slutar? ochså? eller ska denna poll leva när F1 är slut? Redigerad 19 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Enkel matematik: Kimi + Ferrari = Vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag tror Kimi kommer vinna F1 i år. Men jag hajjar på Lewis Hamilton. Han är en nykomling, dock så kom han 3:a i sitt första lopp vilket är jävligt bra. Han har tidigare tävlat i GP2 (han vann GP2 mästerskapet på första försöket) och läst om hans/följt hans karriär. Lewis Hamilton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Enkel matematik: Kimi + Ferrari = Vinst Var ej så säker du. Det är ej avgjort vad som helst kan hända @Roxxy Då kanske du ska vota på han om du vill Redigerad 19 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 För tredje gången idag....... KIMI ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 .................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 .................................... Du tycker inte själv att du har spammat ganska hej vilt på sista tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Ja, alltså jag TROR ju att Kimi vinner men HOPPAS att han inte gör det som det slemmiga fanskap han de facto är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Alonso tar det i år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Enkel matematik: Kimi + Ferrari = Vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 *Håller för ögonen och klickar på måfå* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 *Håller för ögonen och klickar på måfå* QFT - Blev visst Takuma Sato (Japan), heja heja antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 QFT - Blev visst Takuma Sato (Japan), heja heja antar jag.. Varför just han bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Kimi är den som kommer bjuda på F1-underhållning i år, han kommer göra dom här spektakulära omkörningarna och kommer krocka mest i starterna. Men Kimi är i grund och botten ingen vinnare, därför tror jag helt enkelt inte på honom. Det står mellan Massa, Button och Alonso, och måste jag tippa någon av dom så tror jag faktiskt på Massa. Det är dessa fyra som kommer hugga i toppen, och bakom dom kommer rutinen i Ralf, Choultard, Rubens och Fisichella. Jag vill gärna ge en varningens sign för Mark Webber också, han är u grund och botten en grymt skicklig förare. Men måste jag tippa en så tror jag: Vote: Felipe Massa Jag tror massa, men mitt hjärta säger Giancarlo Fisichella. Sedan får man inte glömma att det inte är förartiteln som är den sora titeln, det är konstruktörstiteln som är roligast att följa. Där har vi tyvärr en överlägsen vinnare i år med Ferrari. Där säger mitt hjärta Renault. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Du tycker inte själv att du har spammat ganska hej vilt på sista tiden? Öhh, nej då jag .................... betyder samma sak som han ovanför mig. Annars kan jag också göra ---------------||----------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Öhh, nej då jag .................... betyder samma sak som han ovanför mig. Annars kan jag också göra ---------------||----------------------- Du skulle ju iaf kunna skriva W0rd eller nåt liknande då, skulle se lite bättre ut... Redigerad 28 mars, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Öhh, nej då jag .................... betyder samma sak som han ovanför mig. Annars kan jag också göra ---------------||----------------------- Och på vilket sätt berikar det diskussionen? Ingen bryr sig helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts