T-Bone Mendez Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Hejsan, ska köpa en ny dator, har räknat att jag har råd med denna i Augusti. Så är denna något att ha? Flera som jag känner har köpt på Inet och dom är omtyckta och har ett bra rykte. Edit, har hört att Vista inte är så bra så jag är lite rädd Redigerad 19 mars, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Enda nackdelen är att jag inte skulle vilja ha vista på min dator, men det är ju jag. I övrigt ser den bra ut, med tanke på att det är OS och annan utrustning till så är det nog ett rimligt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Enda nackdelen är att jag inte skulle vilja ha vista på min dator, men det är ju jag. I övrigt ser den bra ut, med tanke på att det är OS och annan utrustning till så är det nog ett rimligt pris. Det är det som jag också är tveksam över, vista. Jag har hört att den inte är så bra. Och jag trivs med XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Det är det som jag också är tveksam över, vista. Jag har hört att den inte är så bra. Och jag trivs med XP I ett test jag läste på aftonbladet.se, ja jag vet att det är ju en "SÅ BRA KÄLLA!!!!" men ändå, att program som firefox, foobar och photoshop funkade men inte helt problemfritt, vilket ju är ganska vanliga program och är det problem med sådana kan man ju tänka sig hur det går med lite mindre vanliga program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Något att ha, ja den håller väl ett tag. Men du kan verkligen hitta bättre för en billigare peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 I Augusti? Då är det ingen idée att leta datorer nu eftersom det kommer finnas bättre grejer tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts