Tweak Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Attentionwhore! Ne, vadå? Gjorde om det nu, fick 54 denna gången i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Rosa-kläder är gränsfall, själv skulle jag aldrig ha på mig det, raka mig över hela kroppen gör jag inte heller. Jag syftade på sakerna som gjorde en manlig som t.ex "Ölmage är sexigt", "Jag har raptävlingar med min familj" o.s.v. Smuts, Öl är gott, Snus är manligt, Fisa, rapa, klia sig i skrevet och på arslet, samt kolla på fotboll. Nu ska du inte ta det där så hårt. Jag syftade inte på dig, men kanske någon annan person här Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Din poäng: 138 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Din poäng: 162 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Totalt har 38521 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 114.795877573 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Din poäng: 131 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Totalt har 38543 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 114.803699764 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Din poäng: 165 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Totalt har 38549 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 114.806454123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Jag törs inte ens :'( Gjorde de iallfall Din poäng: 110 Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man. Redigerad 20 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Yeah! "Din poäng: 174 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Totalt har 39041 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 114.81342691" Din poäng: 208 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Totalt har 36802 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 115.09502201 Bitchin'. Har visserligen inte svettiga armhålor, men man är jag tydligen. Haha, bitchin! Trodde testet skulle ta lång tid, men nja. Två-tre minuter funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) "Din poäng: 100" Se där, min manlighet betygsätts, sådant gillar vi \o/. Någon som är med på kukmätartävling i duschen när vi ändå håller på? Redigerad 20 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Din poäng: 138 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Totalt har 39099 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 114.772654032 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 "Din poäng: 165 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Din poäng: 59 Du är en pojke som har fått sitt första fjun. Men det gör dig dessvärre inte manlig. Jag är inte förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Alltså . . . tycker ni på allvar att de manliga egenskaperna som det frågades om är positiva? Riktigt dåligt test vars enda resultat är att det bidrar till starkare könsroller! Redigerad 20 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Alltså . . . tycker ni på allvar att de manliga egenskaperna som frågades om är positiva? Riktigt dåligt test vars enda resultat är att det bidrar till starkare könsroller. "(Kom ihåg att testet är på skoj!)" står det på sidan och bilden på pappan från Våra värsta år, gör väl att testet inte bör tas seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 "(Kom ihåg att testet är på skoj!)" står det på sidan och bilden på pappan från Våra värsta år, gör väl att testet inte bör tas seriöst? Många här verkar i alla fall tävla om manlighet =/ Sen tror jag inte att det spelar någon roll om det är seriöst eller inte, det spär fortfarnade på våra uppfattningar om vad som är manligt och vad som är kvinnligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Många här verkar i alla fall tävla om manlighet =/ Sen tror jag inte att det spelar någon roll om det är seriöst eller inte, det spär fortfarnade på våra uppfattningar om vad som är manligt och vad som är kvinnligt.Det är bara att inse: Dumma test är manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Nu ska du inte ta det där så hårt. Jag syftade inte på dig, men kanske någon annan person här Kebab Puss på dig, äckelpäckel. Många här verkar i alla fall tävla om manlighet =/ Jag är i vilket fall nöjd med mina 85 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 114, medel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Alltså . . . tycker ni på allvar att de manliga egenskaperna som det frågades om är positiva? Riktigt dåligt test vars enda resultat är att det bidrar till starkare könsroller! Håller med, därför jag är glad att jag fick så lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 168 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Fan, gillar inte fotboll (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts