SlewME Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 214 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Vafan... Jag fick 39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 146 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Totalt har 37054 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 115.003562368 Copyright environstudios 2007, alla rättigheter reserverade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Vafan... Jag fick 39 Attentionwhore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 214 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Totalt har 37102 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 114.9742871 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 232 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Manligast än så länge! Har dock inte svettiga armhålor. En hel del berodde nog på min kraftiga kroppsbehåring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 134 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 242 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 231 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. Totalt har 37170 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 115.003201507 Copyright environstudios 2007, alla rättigheter reserverade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 193 Du äro en medman-iska. Vill du ta en öl och se på fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 104 Du är en mognande kille. Om några år är du att kallas en man. Ta en öl och lär av de äldre så blir du en god man. Totalt har 36972 personer tagit testet. Den genomsnittliga manlighetspoängen bland alla dessa är: 115.037920589 SAME HERE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 201 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni. i am the man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 149. Sedan kan man diskutera om det är manligt att vara äcklig och dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 149. Sedan kan man diskutera om det är manligt att vara äcklig och dum. Och sedan kan man diskutera om det är manligt att raka sig över hela kroppen som tjejer, och sminka sig och använda parfymer och klä sig i kvinnoaktiga kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Och sedan kan man diskutera om det är manligt att raka sig över hela kroppen som tjejer, och sminka sig och använda parfymer och klä sig i kvinnoaktiga kläder. HAHAHA, är du en sån som tycker att parfym är kärringfasoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 192? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Och sedan kan man diskutera om det är manligt att raka sig över hela kroppen som tjejer, och sminka sig och använda parfymer och klä sig i kvinnoaktiga kläder. Rosa-kläder är gränsfall, själv skulle jag aldrig ha på mig det, raka mig över hela kroppen gör jag inte heller. Jag syftade på sakerna som gjorde en manlig som t.ex "Ölmage är sexigt", "Jag har raptävlingar med min familj" o.s.v. Smuts, Öl är gott, Snus är manligt, Fisa, rapa, klia sig i skrevet och på arslet, samt kolla på fotboll. Redigerad 19 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Din poäng: 21 Du är antingen en pojke i 10 årsåldern eller så är du väldigt omanlig. Tack och lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Och sedan kan man diskutera om det är manligt att raka sig över hela kroppen som tjejer, och sminka sig och använda parfymer och klä sig i kvinnoaktiga kläder. Känner mig inte direkt kvinnlig för att jag gör det, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts