Ceone Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) 49 % av aktierna till salu! Vem ska köpa det? Jag säger bara: Bill Gates fram med spargrisen nu! http://www.gamereactor.se/nyheter/10044/Take+Two+till+salu/ Redigerad 19 mars, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Förvånar mig inte om det blir Bill Gates som köper upp det eftersom han och Thompson värkar samarbeta. 1,3 miljarder är jävligt stora förluster. Det är inte konstigt att alla dessa GTA-stories har släppts efter allt detta. Som det står har det även varit civila rättegångar. ''The pit Take-Two has dug for itself will be patently clear next week when I strike back. Oh, and by the way, the entire Take-Two management and board will be gone on March 23, so this pit-digging comes at a very bad time indeed.'' - Jack Thompson Redigerad 19 mars, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag kanske borde fråga pappa om jag får låna pengar. Eller så får jag ta ett studielån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 *Springer och krossar spargrisen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 *Springer och krossar spargrisen* Lycka till *springer och rånar närmaste bank* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Nu var detta över en månad sedan och det där var kanske inte det mest vettigaste inlägget. Reported. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Dessutom blev det ingen utförsäljning, utan diverse personer byttes ut istället. Inget bolag har köpt något sen denna "nyhet" kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts