P-C Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Nu efter fyra månader av ofrivillig spelpaus börjar jag få damp. Mitt steam funkar inte. Det bara .. funkar inte. Jag har laddat ner det åtskilliga gånger men alltid händer samma sak .. den uppdaterar och så fort den är klar försvinner programmet.. den finns inte på aktivitetsfältet eller någon annanstans. Dock så puttrar steam.exe i processer men mer än så händer inte. Det har funkat förut, vadfan är problemet? Steam Support Page funkar inge vidare och det är svårt att vara specifik där.. så jag vänder mig till er, kära GTAsajtare. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Något errormessage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Något errormessage? Nope, inte ett enda. Ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Testat att formatera burken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Testat stänga steam.exe under processer och starta det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Testat stänga steam.exe under processer och starta det igen? Hahaha, well FUCK me! Har gjort det månag gånger förut och det har aldrig funkat så när jag läste ditt inlägg var jag nära på att skriva något elakt och cyniskt tillbaka men först så följde jag ditt råd och .. well .. det funkade. Men.. men .. jag tänkte kolla om det funkade peramanent nu men icke. Stängde av steam och försökte starta det igen men inget händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Pröva ta bort clientregistry.blob och starta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Pröva ta bort clientregistry.blob och starta om. Funkar halvt.. steam börjar uppdateras men then again .. inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Finns det inget.. eh .. alternativ som erbjuder samma spel som steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Du kanske redan har löst det men om inte, testa följande. Avinstallera spelet och radera mappen. Gå sedan in i kör och skriv regedit. Sök på Steam och radera alla filer du hittar. Starta om datorn installera sedan om Steam. Funkar det inte då så vet jag inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Kanske kan "sno" den här tråden så ni slipper en ny. har CS: source på burken, men tappat bort mitt account name och veti nte vilken e-post jag använde och lösen och hela faderullan, UTOM CD-keyn. den har jag kvar i spelfodralet. går ju som ni nog vet, inte skapa en ny acc med samma key. men finns det nånstans man kan skriva in CD keyn så jag får tillbaka mina uppgifter? tack på förfot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Kanske kan "sno" den här tråden så ni slipper en ny. har CS: source på burken, men tappat bort mitt account name och veti nte vilken e-post jag använde och lösen och hela faderullan, UTOM CD-keyn. den har jag kvar i spelfodralet. går ju som ni nog vet, inte skapa en ny acc med samma key. men finns det nånstans man kan skriva in CD keyn så jag får tillbaka mina uppgifter? tack på förfot Recover Account/Password i Steams inloggningsruta funkar för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har haft problem med att jag startar Steam sedan händer inget. Och klickar jag igen på ikonen så står det att ett steam redan körs. Brukar alltid lösa sig om jag startar om datorn. Mitt tips är nog oxå att formatera om datorn. Hoppas att det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag har haft problem med att jag startar Steam sedan händer inget. Och klickar jag igen på ikonen så står det att ett steam redan körs. Brukar alltid lösa sig om jag startar om datorn. Mitt tips är nog oxå att formatera om datorn. Hoppas att det löser sig. Eller helt enkelt stänga av steam.exe i aktivitetshanteraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Du kanske redan har löst det men om inte, testa följande. Avinstallera spelet och radera mappen. Gå sedan in i kör och skriv regedit. Sök på Steam och radera alla filer du hittar. Starta om datorn installera sedan om Steam. Funkar det inte då så vet jag inte vad. Tro't eller ej men jag hittade en .exe fil som hette FixIT.exe eller liknande och den startade om datorn och VIPS så funkade steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Du ska ta bort 3 filer, finns på supporten hur man gör. Clientregistry är en av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Steam är världens bästa och mest felfria program imotbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Steam är världens bästa och mest felfria program imotbh. Och har varit det ända sen Betan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Och har varit det ända sen Betan -.- Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts