DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Japp! Har en dator som gick sönder efter en dammsugning, vet inte hur jag ska felsöka vad det kan vara.. Men vad går sönder snabbast av statisk elektricitet? Moderkortet? Redigerad 19 mars, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Uhm.. Startar den inte? Isåfall är det nätaggregatet. Ser inte hur moderkortet skulle orsaka så att den inte startar. Redigerad 19 mars, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Nix, den startar inte, eller jo, men den piper bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Nix, den startar inte, eller jo, men den piper bara.. Låter som det som hände med min systers dator, då var det moderkortet. Tror jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 När min dator pajade (det gick en propp) så blinkade den men den startade inte. Då chansade jag på moderkortet. När en jag känner kollade på datorn så asmånga kretsar pajat i den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jupp. Låter som moderkortet. Testa att byt om du har något extra hemma, om det funkar bra då så är det bara att köpa nytt (om du inte har über bra som ligger och skräpar hemma). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Låter som att en det blir moderkorts köp då! Tyvärr så har jag ju inget s370 mobo hemma, så ska försöka hitta nåt beggat.. Thanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Ser inte hur moderkortet skulle orsaka så att den inte startar. Titta närmare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Titta närmare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag skulle tippa på moderskortet, jag hade exakt samma problem som du. Fast min dator pajade medans jag spelade SA, jag lämnade det på medans jag gick ut, och när jag kom in igen så var datorn död. Då var det Moderskortet som det var fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts