Siana Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Det enda liknande jag har spelat är Laserdome. Har varit medlem och spelat en del, var väl hyfsat bra - men Paintball ska visst vara snäppet roligare så man får väl testa på det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Edit: Någon bra internet butik att rekommendera? http://www.stratec.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) http://www.stratec.nu/ Nice, ska kolla lite. - Fin särskrivning av mig. - Hittar inte ett piss. Redigerad 20 mars, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 har testat en gång, det avr roligt, men vi var bara 4 st, 2 i verige lag. kanske lite för dyrt för mig att hålla på med lätt roligare än laserdome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 har testat en gång, det avr roligt, men vi var bara 4 st, 2 i verige lag. kanske lite för dyrt för mig att hålla på med lätt roligare än laserdome. I söndags var vi omkring 30 stycken plus 4 ledare. Intensiva strider blev det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Inte prövat paintball, men körde airsoft igår i skogen. Rätt skojj (:!!! Gött när kulorna studsar så fint på alla träden. (:!!! Redigerad 21 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vi ska visst köra paintball med klassen som avslutning när vi går ut nian Ser riktigt fram emot det. Och jag undrar om det inte lät som att vi skulle var i skogen å köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vi ska visst köra paintball med klassen som avslutning när vi går ut nian Ser riktigt fram emot det. Och jag undrar om det inte lät som att vi skulle var i skogen å köra Jaouw, hoppas det är alla mot alla. Döda, döda, döda! Har aldrig provat på paintball, dock det närmsta jag har kommigt var när jag käkade upp en miljövänlig paintball "kula" i en affär.. erm.. ._. smakade skit för er som undrar.. Har iaf kört rättså mkt airsoftgun förut men.. annat har tagit över.. Som sagt, ska bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Har aldrig provat på paintball, dock det närmsta jag har kommigt var när jag käkade upp en miljövänlig paintball "kula" i en affär.. erm.. ._. smakade skit för er som undrar..l. Mm, smakade en kula på ett konfaläger också. Bleh! På lägret hade en kompis med sig sin "markör"(? ?) så fick vi skjuta på en av ledarna. Han sa iaf att det gjorde rejält ont. Det är nog det närmsta jag har kommit till att prova paintball. Redigerad 25 mars, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag blev träffad på masken, precis i ventelationshålet (eller vad man ska kalla det) framför munnen så det skväte in paintball-sörja i munnen. Gott var det ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Jag blev träffad på masken, precis i ventelationshålet (eller vad man ska kalla det) framför munnen så det skväte in paintball-sörja i munnen. Gott var det ju inte. Efter vad jag har förstått så är det mestadels matolja i "bollarna" Men jag håller med. Inte gott precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vi ska visst köra paintball med klassen som avslutning när vi går ut nian Ser riktigt fram emot det. Och jag undrar om det inte lät som att vi skulle var i skogen å köra Jaouw, hoppas det är alla mot alla. Döda, döda, döda! Har aldrig provat på paintball, dock det närmsta jag har kommigt var när jag käkade upp en miljövänlig paintball "kula" i en affär.. erm.. ._. smakade skit för er som undrar.. Har iaf kört rättså mkt airsoftgun förut men.. annat har tagit över.. Som sagt, ska bli kul. Kul? Haha, ni kommer dö. Båda två. ...ni ska få tvångsäta paintball kulor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Kul? Haha, ni kommer dö. Båda två. ...ni ska få tvångsäta paintball kulor... Pfft... Du kommer få så svårt att gömma dig så att alla kommer peppra på dig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Pfft... Du kommer få så svårt att gömma dig så att alla kommer peppra på dig hela tiden Haha, knappast. Medans du snubblar på håret så skjuter jag ner dig... Aja, är nog dags att sluta dra OfT här. MSN om du fortfarande har något att tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Efter vad jag har förstått så är det mestadels matolja i "bollarna" Men jag håller med. Inte gott precis... Så kan det nog vara. Sen har dom väl lagt i något smakämne som ska få folk att låta bli att smaka på dem. Det smakade bäskt så in i helvete, inte kunde jag spotta ut skiten heller eftersom man har visiret framför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Annars är det skönt att bli skjuten i masken. Känns ingen ting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Annars är det skönt att bli skjuten i masken. Känns ingen ting Det beror på... Jag testade att öka trycket litegrann på min markör en gång, då sköt jag hål på en killes tröja och spräckte masken. Sen var man inte så populär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Det beror på... Jag testade att öka trycket litegrann på min markör en gång, då sköt jag hål på en killes tröja och spräckte masken. Sen var man inte så populär... ja då ja . Kan tillägga att vi inte hade så högt tryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Just nu kan ni kolla på paintball, live. Gå in på http://www.nppllive.com/, dom sänder NPPL där. Svenska "Joy Division" är ett av lagen på plats. Redigerad 25 mars, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag har hört att det är djävulskt dyrt. .. vad kostar en säsong? Har snackat med en riktig paintballnörd nu, som spelat i en större klubb. För han gick säsongena på upp till 60.000 kr. Men som han sa, han "levde" verkligen paintball ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts