skribb Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Borde inte Crackdown läggas till i forumet för GTA-liknande spel? http://www.gamespot.com/xbox360/action/cra...tml?q=crackdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Aldrig hört talas om. ^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Finns bara till X360 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Finns bara till X360 va? Jo, så vitt jag vet - dårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jo, så vitt jag vet - dårå? Jag vill spela men kan inte isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Bu! Lägg till spelet nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tror det blir bättre om forumet GTA-liknande spel läggs ner. Nu för tiden finns det så många GTA-kopior och det går inte att skapa ett subforum för varje. Forumen används inte särskilt mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tror det blir bättre om forumet GTA-liknande spel läggs ner. Nu för tiden finns det så många GTA-kopior och det går inte att skapa ett subforum för varje. Forumen används inte särskilt mycket heller. Nej nej nej!! För guds skull, vad du än gör, så ta inte bort det forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Åh ja! Bort med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Hell yeah, alla dom subforumen är inte alls aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tror det blir bättre om forumet GTA-liknande spel läggs ner. Nu för tiden finns det så många GTA-kopior och det går inte att skapa ett subforum för varje. Forumen används inte särskilt mycket heller. Får allt hålla med. GTA liknande spel kan man snacka om i spelforumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Åh ja! Bort med det! Instämmer. Kollat i mafia forumet 4-5 gånger, annars har jag aldrig varit där. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts