skribb Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Finns det något härligare än att bli väckt av solen som sipprar in mellan dina persienner? Fuck naw, there ain't! Jag planerar att jobba för första gången i sommar också, fast har inte hittat något än. Då hoppas jag att du känner någon som kan fixa åt dig, annars är du i princip körd. I Stockholm enbart finns bara typ 1600 kommunala feriearbeten. Helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Fuck naw, there ain't! Då hoppas jag att du känner någon som kan fixa åt dig, annars är du i princip körd. I Stockholm enbart finns bara typ 1600 kommunala feriearbeten. Helt sjukt! Kommunala sommarjobb är ändå inte speciellt välbetalda och bra, sök på egen hand på andra ställen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Kommunala sommarjobb är ändå inte speciellt välbetalda och bra, sök på egen hand på andra ställen istället. Yes, men det är nog bland det svåraste som finns. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Yes, men det är nog bland det svåraste som finns. Eller? Själv har man en moster som tjatar på en och en kompis pappa som har en egen affär och behöver massa folk på somrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Visst ja, jag ska jobba en vecka också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Fuck naw, there ain't! Då hoppas jag att du känner någon som kan fixa åt dig, annars är du i princip körd. I Stockholm enbart finns bara typ 1600 kommunala feriearbeten. Helt sjukt! Jag bor i Borgholm, vi får halva jordens befolkning hit på sommaren =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jag bor i Borgholm, vi får halva jordens befolkning hit på sommaren =/ Vilket medför många turistrelaterade temporärarbeten eller att alla tänkbara sommarjobb blir upptagna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Äntligen! under hela detta kalla halvår har jag längtat efter sol, bad och Dreamhack summer 2007! ^^, I sommar blir det dessutom en tripp uttil stockholms skärgård, och MP3'n kommer att fyllas med glad sommar-trance Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Finns det något härligare än att bli väckt av solen som sipprar in mellan dina persienner? Det är det värsta som finns med sommaren men det bästa är att spela fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 men det bästa är att spela fotboll Sant , verkar ju dock som att jag missar seriepremiären i slutet av april. :'( -- Får se om jag får något sommarjobb, har bara sökt sk. feriearbete, och det lär ge runt 4'000. Inte mycket men de kommer jag nog ha roligt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag bor i Borgholm, vi får halva jordens befolkning hit på sommaren =/ Hela Tyskland kommer till Laholmsområdet, där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 I sommar ska jag åka till massa olika städer i Sverige med polare och bara dricka,sola,fixa brudar och sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag bor i Borgholm, vi får halva jordens befolkning hit på sommaren =/ Vi kanske ses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Sommaren är skit rätt igenom. SOMMAAAAAAAAAAAR. DU GRÖNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts