Jump to content

Sommartråden

darkjak
 Share

Recommended Posts

Vinterjackan är gudomligt skön på morgonarna.. men väldigt jobbig på eftermiddagarna :unsure: Så ska ge mig på jakt efter en vårjacka.
Precis så är det för mig, fast det blir riktigt svinigt skönt i Tranås om dagarna, mysigt pysigt när man traskar ner ifrån Holaveden och bara känner hur man vill slänga iväg vinterjackan, så imorgon så dumpar jag den, känner jag. Dock inget köp utav en ny jacka.

Vad som händer i sommaren är verkligen ingenting planerat. Inget sommarjobb och heller ingen semester vad jag kan se, ELLER så ska vi åka till Gotland någon gång under sommarlovet.

Och sedan kanske min kompis stannar hemma iår ifrån att åka runt på marknader med familjen, så vi kanske ska ta och hitta på något, möjligtvis en camping någonstans, eller något annat någon annanstans.

Tschicketitjock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Aaah, efter att jag hade övningskört med mor min och jag klev ut ur bilen runt 20.00.. Då var det en alldeles underbar känsla i luften. Underbart att kunna stå ute sådags, med bara tröja på sig. :lol:

..blev genast sugen på att festa, faktiskt :lol:

Synd bara att det är så nedrans kallt om morgonarna

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men efter den här jävla blaskfittevintern så längtar man verkligen efter sommaren.

Me do.

Bah, denna vintern har iofs varit riktigt varm jämfört med förra, då det var snö ända in på slutet av mars typ.

Fast nu kom jag på att du menar att vintern var blöt och tråkig när du skrev blaskfittevinter :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor