Maimstream Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vinterjackan är gudomligt skön på morgonarna.. men väldigt jobbig på eftermiddagarna Så ska ge mig på jakt efter en vårjacka.Precis så är det för mig, fast det blir riktigt svinigt skönt i Tranås om dagarna, mysigt pysigt när man traskar ner ifrån Holaveden och bara känner hur man vill slänga iväg vinterjackan, så imorgon så dumpar jag den, känner jag. Dock inget köp utav en ny jacka. Vad som händer i sommaren är verkligen ingenting planerat. Inget sommarjobb och heller ingen semester vad jag kan se, ELLER så ska vi åka till Gotland någon gång under sommarlovet. Och sedan kanske min kompis stannar hemma iår ifrån att åka runt på marknader med familjen, så vi kanske ska ta och hitta på något, möjligtvis en camping någonstans, eller något annat någon annanstans. Tschicketitjock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Nu är det verkligen sommarväder här hemma iaf. +18. Satt och gassade i solen på rasterna med några polare, grymt skönt. Redigerad 27 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Tog en promenad idag iförd shorts, tshirt och mina vans old school : ) Grymt trevligt väder : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 YEEEES! Solsken! \o/ Var ute igår med några tjejkompisar och låg i parken och åt glass. Otroligt härlig sommarkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 YEEEES! Solsken! \o/ Var ute igår med några tjejkompisar och låg i parken och åt glass. Otroligt härlig sommarkänsla. Ja glassätande utomhus är efterlängtat : ) och jag har redan hunnit med det flera gånger : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Sommar= Parkour! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Wow, det var hela 15 grader ute idag. riktigt nöjd. längtar osm fan efter sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Svenskar är töntiga. Minsta molnfria fläck på himlen då ska surfbrädorna fram minsann! Skolka från skolan baby för här kommer tropisk sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Svenskar är töntiga. Minsta molnfria fläck på himlen då ska surfbrädorna fram minsann! Skolka från skolan baby för här kommer tropisk sommar!Men efter den här jävla blaskfittevintern så längtar man verkligen efter sommaren. Me do. Redigerad 28 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Aaah, efter att jag hade övningskört med mor min och jag klev ut ur bilen runt 20.00.. Då var det en alldeles underbar känsla i luften. Underbart att kunna stå ute sådags, med bara tröja på sig. ..blev genast sugen på att festa, faktiskt Synd bara att det är så nedrans kallt om morgonarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jo, var lika underbart varmt i dag. Fick efter skolan sitta och vänta på skjuts hem i typ en halvtimme, så jag spillde inte tiden utan satt och njöt på trappan av den stekheta solen... Rent ruggigt skönt att bara slappa så där och lyssna på musik, må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Äntligen! under hela detta kalla halvår har jag längtat efter sol, bad och Dreamhack summer 2007! ^^, I sommar blir det dessutom en tripp uttil stockholms skärgård, och MP3'n kommer att fyllas med glad sommar-trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Yay, äntligen har snön börjat smälta. Hoppas det håller i sig bara. Annars får man väl hjälpa snösmältningen på traven som jag alltid gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Snart är typ all snö borta. Brukar vara runt 25C' i solen på dagarna nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) MP3'n kommer att fyllas med glad sommar-trance Håller med till 100%! (Meeh, funkar inte w0rd för ) Redigerad 29 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Finns det något härligare än att bli väckt av solen som sipprar in mellan dina persienner? Idag blir det vårjackan med en T-shirt under. Sommarkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Äh. Får väl acceptera att vintern är slut. I vår termometer som låg och gassade sig i solen hela dagen i söndags, var det 28+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Snart är typ all snö borta. Brukar vara runt 25C' i solen på dagarna nu! I solen är det typ 15 000 000 °C, inte 25 °C... Men det är jävligt skönt nu, har legat och solat typ varje dag. Det bästa är ändå, att det blir ännu varmare idag! Sjukt skön avslutning på Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Men efter den här jävla blaskfittevintern så längtar man verkligen efter sommaren. Me do. Bah, denna vintern har iofs varit riktigt varm jämfört med förra, då det var snö ända in på slutet av mars typ. Fast nu kom jag på att du menar att vintern var blöt och tråkig när du skrev blaskfittevinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Vackert väder idag med, typiskt att man sitter hemma med en förkylning . Imorgon blev vi ombedda att gå på UF-mässan på Sandra i Kalmar men det är inte obligatoriskt, så om jag piggnat till lite imorgon är det möjligt att man tar sig en skön promenad i solen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts