The Dude Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Och rullgardin är sämre än persiener. Din mammas rullgardin... kanske är sämre. Det finns gardiner som gör det mörkt i rummet, tro mig --- Sommar: Studenten och Hultsfred är det enda som är inbokat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Din mammas rullgardin... kanske är sämre. Det finns gardiner som gör det mörkt i rummet, tro mig Vadå mammas? Jag köpte en själv, den är ju mörk, För mörkare - varmare. Skit samma. Sommaren suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Vadå mammas? Jag köpte en själv, den är ju mörk, För mörkare - varmare. Skit samma. Sommaren suger. Det var ett personangrepp, jag pratade skit om din mamma. Påstod att hon köpte dåliga rullgardiner. --- Jag planerar att jobba för första gången i sommar också, fast har inte hittat något än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Blir semester i sverige, då troligtvis till Öland. Mycket möjligt att det blir Grekland då morsans sambo fyller 50 i maj. I övrigt blir det att dundra (läs surra) runt på moppen. Jag och en kompis funderar på att köra upp till Umeå och hälsa på min bror några dagar, och sen hem igen. En resa på ~80 mil. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Ser verkligen fram emot sommaren. Kommer nog att bada som alltid. Och i mp3'n så blir det bl.a. Dylan och Aaron Lordson.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Har inte någonting planerat i sommar, förutom möjligtvis 18-års dagen vid slutet av juli. Men man bor ju där man ska vara på sommaren, så det blir säkert kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Har inte någonting planerat i sommar, förutom möjligtvis 18-års dagen vid slutet av juli. Men man bor ju där man ska vara på sommaren, så det blir säkert kul! Har du flyttat till Kalmar? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Har du flyttat till Kalmar? (:!!! Haha, då hade jag blivit din sommargay #2. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Ojojoj, sommar. Laga chevrolet blazer cabben, glida, ragga, BPM i västerås, ställa på lancian, rejsa i den (billigare så^^) och kanske.... jobba! NEEEJ! inte på sommaren! blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Ska ta min sommarholk imorrn:D INGEN MER SNÖ VILL JAG SA EFTER DEN HOLKEN! Det var 2,3 grader idag! YAY! Ska ta min sommarholk imorrn:D INGEN MER SNÖ VILL JAG SA EFTER DEN HOLKEN! Det var 2,3 grader idag! YAY! Ungefär såhär ser det ut nu! http://thecopy.mine.nu/dump/DSC00634.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) jevlar vad snö.. Har har det inte vart snö på 3 veckor nu. Fint grönt gräss Imöra blir det att inviga våren med lite öl och lite bra musik perfekt! Redigerad 22 mars, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 jevlar vad snö.. Har har det inte vart snö på 3 veckor nu. Fint grönt gräss Imöra blir det att inviga våren med lite öl och lite bra musik perfekt! Haha, jävla skånebo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Haha, jävla skånebo! haha Ja imorn blir det nog fram med grillen och en tur till Lomma Beach! Längtar till sommaren, Då kopplar vi på husvagnen och tar raka vägen till campingen och äter vita bönor på rostat bröd varenda dag Redigerad 23 mars, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Blä, har vart sol i en vecka nu också idag så snöar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Hmm.. Sommaren ser ut som följande: Juni Sweden rock Festival..... Idiot skönt.... hoppas på sol och värme..... dock lite sämmre band iår en tidigare.... men det betyder bara ännu mer öl i magen. Juli METALLICA i Stockholm....... Sparka igång partybilen och festa järnet... Semester tre veckor.... hoppas på fint väder.... Sitta på balkongen (vån 6) och se ut över stora delar av göteborg..... kvälls sol i ansiktet några kalla. Nice musik på skön nivå.... 30m till pizzerian. några kalla till...... En massa efter jobbet öl på avenyn och rockbaren.....mumma Får nyckeln om en och en halv vecka......... fan vad jag längtar Redigerad 23 mars, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Oh yes, värmerekord för mars igår, och det är nästan lika varmt idag. Idag och igår har det räckt med tshirt och ett par shorts. Sug på den norrlänningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Oh yes, värmerekord för mars igår, och det är nästan lika varmt idag. Idag och igår har det räckt med tshirt och ett par shorts. Sug på den norrlänningar Bor i Östersund. Här kunde man fan också gå i tshirt och shorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vädret har varit hyffsat fint nu. Skit varmt idag, säkert 17-20 grader. Får hoppa i träningskläderna och springa en runda i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Sommaren. För mycket magmuskler, socialt umgänge och solbrännor. Hade jag varit äldre skulle jag köpa en båt, en segelbåt, dra ut och segla... DET är en sommar. Ah, ens närmsta tillsammans ute på böljan blå, bli saltstänkt, Till havs! TILL HAVS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Usch, här är det inte alls varmt. Minusgrader om morgonarna, kanske 7-8 grader som mest om dagarna. Vinterjackan är gudomligt skön på morgonarna.. men väldigt jobbig på eftermiddagarna Så ska ge mig på jakt efter en vårjacka. Solen skiner alldeles underbart dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts