Jump to content

Sommartråden

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Vadå mammas? Jag köpte en själv, den är ju mörk, För mörkare - varmare. Skit samma. Sommaren suger.

Det var ett personangrepp, jag pratade skit om din mamma. Påstod att hon köpte dåliga rullgardiner.

---

Jag planerar att jobba för första gången i sommar också, fast har inte hittat något än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir semester i sverige, då troligtvis till Öland. Mycket möjligt att det blir Grekland då morsans sambo fyller 50 i maj.

I övrigt blir det att dundra (läs surra) runt på moppen. Jag och en kompis funderar på att köra upp till Umeå och hälsa på min bror några dagar, och sen hem igen. En resa på ~80 mil. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jävla skånebo! :(

haha :)

Ja imorn blir det nog fram med grillen och en tur till Lomma Beach!

Längtar till sommaren, Då kopplar vi på husvagnen och tar raka vägen till campingen och äter vita bönor på rostat bröd varenda dag :)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Sommaren ser ut som följande:

Juni

Sweden rock Festival..... Idiot skönt.... hoppas på sol och värme..... dock lite sämmre band iår en tidigare.... men det betyder bara ännu mer öl i magen.

Juli

METALLICA i Stockholm....... Sparka igång partybilen och festa järnet...

Semester tre veckor.... hoppas på fint väder....

Sitta på balkongen (vån 6) och se ut över stora delar av göteborg..... kvälls sol i ansiktet några kalla. Nice musik på skön nivå.... 30m till pizzerian. några kalla till......

En massa efter jobbet öl på avenyn och rockbaren.....mumma

Får nyckeln om en och en halv vecka......... fan vad jag längtar

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sommaren.

För mycket magmuskler, socialt umgänge och solbrännor. :unsure:

Hade jag varit äldre skulle jag köpa en båt, en segelbåt, dra ut och segla... DET är en sommar. Ah, ens närmsta tillsammans ute på böljan blå, bli saltstänkt, Till havs! TILL HAVS!

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, här är det inte alls varmt. Minusgrader om morgonarna, kanske 7-8 grader som mest om dagarna. :P

Vinterjackan är gudomligt skön på morgonarna.. men väldigt jobbig på eftermiddagarna :unsure: Så ska ge mig på jakt efter en vårjacka.

Solen skiner alldeles underbart dock. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor