Jump to content

Sommartråden

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Ggaahahha, jag tycker synd om dig. Det snöade mycket här i morse (gbg) men det la sig inte, blev slask, och nu när solen kom fram så är det inget kvar längre =D.

Indeed. När man gav sig av hemåt på eftermiddagen var det så varmt så man kunde knappt förstå att det snöat tidigare samma dag.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch jag hatar sommaren, man får aldrig sova ut eftersom den jävla solen lyser igenom persinerna så det blir varmt i rummet

Dagens i-landsproblem.

Själv har jag inga stora planer. Vet inte om jag ska sommarjobba eller inte. Känns lite trist att börja jobba när man äntligen får ledigt efter ett läsår. Fast tänker man ekonomiskt så :wub:

Annars så ska jag väl vara hemma och ta det lugnt med kompisar, Pite (Pite Dansar Och Ler) och en sväng till syrran i Stockholm. Kanske att man tar någon sista minuten om det finns tid/pengar. Ska i alla fall njuta, äta alldeles för mycket onyttigt och inte ha en enda tanke på skolan :P

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens i-landsproblem.

Själv har jag inga stora planer. Vet inte om jag ska sommarjobba eller inte. Känns lite trist att börja jobba när man äntligen får ledigt efter ett läsår. Fast tänker man ekonomiskt så :wub:

Annars så ska jag väl vara hemma och ta det lugnt med kompisar, Pite (Pite Dansar Och Ler) och en sväng till syrran i Stockholm. Kanske att man tar någon sista minuten om det finns tid/pengar. Ska i alla fall njuta, äta alldeles för mycket onyttigt och inte ha en enda tanke på skolan (w00t)

Va :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaahh.. sommar. :wub:

Förra året fick vi bredband i början av Juni. Det förstörde mitt sommarlov. Jaja. Den här sommaren ska det bli annorlunda. Kommer vara ensam hemma mycket i år med (pappa och mamma är i sommarstugan och bygger). Ska bli en hel del badande och festande. :P

Så hoppas jag på att få sommarjobb med. Om ett år är det ju dags att ta körkort. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våren kom hit till sundsvall 10-12 grader hela veckan :wub: men ack! i min lyckliga stund blev det 1 grad plus på söndagsmorgonen, och snö, denna onda, jävulens avföring, kallad SNÖ! mina planer på att ställa på abarthen och laga blazern förintades på det ögonblick jag kollade ut genom fönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, sommar. Först ska jag ligga vid min polares pool och dricka juice hela juni. Sen drar jag till Bulgarien i två veckor och partajar riktigt hårt. Är sedan hemma i Sverige i en eller två dagar. Därefter drar jag vidare till stugan i Norge - för fiske, bestiga fjälltoppar och softa i två veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min sommar ser ut på följande vis.

1. Sumpa studenten (för andra gången kan man säga)

2. Be skolan dra åt helvete för jag inte får ta studenten med mina betyg

3. Tjura som en idiot för jag aldrig kommer få några jobb med halvfärdiga betyg

4. Dreamhack

5. Dra till Aiya Napa med polare i år igen. Ända roliga jag kommer ha denna sommarentyp.

6. Söka jobb

7. Jobba/bidragshora tills jag dör som en utmärgad pansionär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor