splitx Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Jag kan inte spela gta San Andreas online (mta) har ladat hem mta sa men fungerar inte har instalerat om många gånger vad för fel? Står först så här..gta_sa.exe har stöt på et problem och måste av sluta! och sen när jag tryker på stäng kommer mta:sa error reporting upp och det står.....Connecting...Error sending report!(parsing response failed) Vad gör jag för fel?? :'( Tack på förhand! Redigerad 18 mars, 2007 av splitx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Du måste ha allt original, de vill säja ingen mod eller liknande instalerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Du måste ha allt original, de vill säja ingen mod eller liknande instalerat. Det har jag inte heller men fungerar inte endå har instalerat om gta sa me fungerar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Har samma problem. Men var trött på det och började lira SAMP. Längtar till SAMP 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Har samma problem. Men var trött på det och började lira SAMP. Längtar till SAMP 2.0 Vad är SAMP? Kan du länka dit man kan ladda ned? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) San andreas multiplay: http://www.sa-mp.com/ Tryck sedan på download Redigerad 19 mars, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Jag tog ned (SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey) för jag kommer inte in på gta garage men den fungera inte(SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey) :'( det står när jag instalerat och tryker på samp komer det upp massa rtor Edit: bild har jag Redigerad 19 mars, 2007 av splitx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag tog ned (SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey) för jag kommer inte in på gta garage men den fungera inte(SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey) :'( det står när jag instalerat och tryker på samp komer det upp massa rtor Edit: bild har jag Starndard fel, håll inne enter så förvinner dom, händer bara först gången. Ska inte mta uppdateras snart typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Starndard fel, håll inne enter så förvinner dom, händer bara först gången. Ska inte mta uppdateras snart typ Tack men när jag välger en server tryker på conect komer det upp någon error sen när jag tryker på stäng kommer gta_sa exe. har stöt på ett problem och måste av sluta vad gör jag? Ok jag har instalerat om gta sa och när jag tryker conect nu kommer jag till spelet men inte till internet vad ska jag tryka på? Redigerad 19 mars, 2007 av splitx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Tack men när jag välger en server tryker på conect komer det upp någon error sen när jag tryker på stäng kommer gta_sa exe. har stöt på ett problem och måste av sluta vad gör jag? Ok jag har instalerat om gta sa och när jag tryker conect nu kommer jag till spelet men inte till internet vad ska jag tryka på? Hmm... Alltså spelet ska starta automatiskt så du får välja gubbe och sånt. Men det finns en sak som heter debugg i mappen där du installerade SAMP. Har du prövat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Har samma problem. Men var trött på det och började lira SAMP. Längtar till SAMP 2.0 SAMP 0.2, that is.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 SAMP 0.2, that is.. Hehe, oj. såg det nu. Men ändå JAG LÄNGTAR!!!! Hallon saft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts