eminem33 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 vart kan man ladda ner demon tools utan att få virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Lär dig att stava namnet före du skaffar det. Blir så förbannad när det värkar vara så svårt att skriva DAEMON tools annars så går det enkelt att tanka det från deras hemsida http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Lär dig att stava namnet före du skaffar det. Blir så förbannad när det värkar vara så svårt att skriva DAEMON tools annars så går det enkelt att tanka det från deras hemsida http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php Lär dig stava verkar innan du skriver det. Blir så förbannad när det verkar vara så svårt att skriva VERKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Lär dig stava verkar innan du skriver det. Blir så förbannad när det verkar vara så svårt att skriva VERKAR Tjeftan jevla bög, ja hatar de så innet helvite. Där ser du vad jag snackar för språk/dialekt så därför har jag kanske lite svårt med svenskan. Så jag har faktist orsak till min dåliga stavning. Redigerad 18 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Käften själv möjligtvis? Om du inte behärskar svenskan själv så ska du bara knipa käft och aldrig rätta någon. Kapisch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Istället för att ha en snabb svenskalektion så kan ni ju faktiskt: 1. Hjälpa grabben. 2. Ta ut din aggression på något annat. 3. Dra från tråden. - Som sagt, ladda ner från Deamon Tols hemmsida, garanterat inga virus eller något annat i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Där ser du vad jag snackar för språk/dialekt så därför har jag kanske lite svårt med svenskan. Så jag har faktist orsak till min dåliga stavning. Alla orsaker i världen rättfärdigar inte stenkast i glashus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Om du inte behärskar svenskan själv så ska du bara knipa käft och aldrig rätta någon. Kapisch? Roger that. Men Daemon tools är väl inte svenska ? Så jag rättade egentligen inte min egna svaga punkt på någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts