Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Är det värkligen sant att gta4 ska vara i 2d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Ja, det är sant. Rockstar Games/DMA gick ut med det nån gång under 1999 men jag tror att dom kommer ändra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Om det är så kommer jag inte köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Om det är så kommer jag inte köpa det... det skulle ju bli bra ändå, ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Ett mp spel i 2D och det ska kosta i månaden!? ALDRIG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Ett mp spel i 2D och det ska kosta i månaden!? ALDRIG!!! men om det inte kostar i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 men om det inte kostar i månaden? Då kanske man kan testa lite... OBS! Inget gtaspel har varit i "äkta" 2D! I t,ex. gta1 så rör sig husen i 3D... Fram å tillbaka. 2D är platt... Man kanske man säga 2½D istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Om det är så kommer jag inte köpa det... Inte jag heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts