Arvid Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 1). Hur kommer man in på stadion på Staunton Island? Finns det något uppdrag där dörrarna är öppna eller kan man bara gå in mellan vissa klockslag? 2). Vad säger killen i vapenaffären, ibland låter han som en londonbo. 3). Finns det nåt sätt att ta sig in i låsta fordon? 4). När kan man ta pansarvagnen hos Phil? Under uppdraget när man skulle döda columbia gubbarna var pansarvagnen låst. 5). Har nån annan än jag märkt att det finns ett litet svart streck som rör sig under markören i menyerna? 6). Efter att jag avslutat GTA3 blir windows väldigt segt, vad är felet? Hoppas ni kan besvara några eller hellst alla av dessa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 1) vet ej 2) vet ej 3) vet ej 4) när man klarat spelet 5) vet ej 6) för lite RAM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 1) Det finns bara ett sätt och det är att flyga/krasha in i stadion. Fast stadion är inte solid innuti så du kommer bara åka rakt igenom den. 2) Det låter som "Do you want some stuff". 3) Det är bara att putta dom till garaget (lite jobbigt dock). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 eftersom stadion tar så mycket plats tycker jag den borde ha nån mer funktion än bara utfyllnad <_< Angående om jag har för lite ram, jag har 256 mb så det måste va nåt annat som slöar ner windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Jag läste i ett gammalt inlägg i forumet om nåt ställe som hette Ghost town, hur stort är det och vad finns där? Finns det med på kartan? Och sen läste jag att dodon har kapade vingar p.g.a wtc attacken men vad har dodons vingar med det att göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 jag såg faktiskt häromdan en dodo med längre vingar som man kan ladda ner...och Ghost town tror jag många sa var ett tråkigt ställe... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 "Ghost town" är bara en gata som ligger mitt ute i vattnet bakom observatoriet på SSV. Introt äger rum på den platsen, jag har försökt landa där men marken var inte solid så ett fritt fall ner i vattnet bara. Jag har läst någonstans att det skulle finnas en gubbe till man skulle göra uppdrag för, bland annat att flyga en Dodo in i en byggnad.Och att han belönade en med vapen istället för pengar? Men tyverr så har dom plockat bort det. Jag vet heller inte om det var sant! "Ghost town" finns inte med på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Har killen man spelar som nåt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Har killen man spelar som nåt namn? nej. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 nej. Men asså alla andra karaktärer har namn så varför inte spelaren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Han killen man skulle göra sista uppdragen för som man fick vapen för istället för pengar....kommer inte ihåg vad han heter....men om man gå in på GTAreshack på models/gta eller models/txd kommer inte ihåg vilken....men iallafall där finns några bilder på honom (nästan längst ner tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Vad är URL:en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Jag har en fråga om hideoutet på SSV, varför öppnas inte den blåa garage-dörren i mitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Men asså alla andra karaktärer har namn så varför inte spelaren?? Läste på fuska.nu's forum att han hette Joey Reddens... Vet ej om det är sant dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Dom retas att man inte ska få plats med så många bilar! OBS! Ställ era värdefullaste bilar precis vid öppningen! Då blir dom mosade av den SoLiDa garage-dörren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Jag flög till Ghost town genom att starta med dodon åt andra hållet, alltså inte mot staunton, sedan svängde jag och flög runt berget. Va fult det är, husen har ju inte ens väggar och man flyger rakt igenom dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Är det nån som vet varför GTA3 inte autostartar när man sätter in CD:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Är det nån som vet varför GTA3 inte autostartar när man sätter in CD:n? rockstar valde väl att GTAIII inte skulle göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 JappZ så e det allt behöver inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts